2 690 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka saumata epätasainen tiiliseinä sisätiloissa?
Aion saumata keittiöni sisäseinän, joka on tiiltä, mutta koska tiilet eivät ole tasaisia, mietin, miten minun tulisi saumata se.
Jos jotkut tiilet työntyvät hieman enemmän ulos kuin muut, pitäisikö minun saumata vinoon ja saumata suorana siinä, missä tiilet ovat tasaisia?
Kuva näyttää tiilien läpileikkauksen sivulta.
Jos jotkut tiilet työntyvät hieman enemmän ulos kuin muut, pitäisikö minun saumata vinoon ja saumata suorana siinä, missä tiilet ovat tasaisia?
Kuva näyttää tiilien läpileikkauksen sivulta.
Vinkkini. kiinnitä 2 ohutta puulistaa, jotka olet asettanut suoriksi niin, että ne ovat suoraan molemmin puolin aluetta, jota aiot tasoittaa. sinun pitää asentaa ne niin, että mikään tiili ei ulkone. sitten sinun tarvitsee vain levittää tasoite ja tasoittaa suorakulman avulla.
lue tämä opas, niin ymmärrät:
http://www.finja.se/App_Resource/Page/file/betong/4015-putsning.pdf
lue tämä opas, niin ymmärrät:
http://www.finja.se/App_Resource/Page/file/betong/4015-putsning.pdf
Toki aion saumata... niin testaan saumata viistosti kuten kirjoitit "nimhed". Ehkä niin tulee paras, voi muuten näyttää oudolta.
Mutta myös vastaus "meckis" oli hyvä, koska nyt minun ei tarvitse esittää seuraavaa kysymystäni. Ajattelin nimittäin laittaa lasilevyn tiskipöydän ja yläkaapin väliin ja tapetoida sen taakse. Joten siellä takana minun täytyy tasoittaa tasaisesti. Joten "meckis" vinkki vaikutti olevan hyvä ratkaisu juuri tähän ongelmaan.
Kiitos teille molemmille!
Mutta myös vastaus "meckis" oli hyvä, koska nyt minun ei tarvitse esittää seuraavaa kysymystäni. Ajattelin nimittäin laittaa lasilevyn tiskipöydän ja yläkaapin väliin ja tapetoida sen taakse. Joten siellä takana minun täytyy tasoittaa tasaisesti. Joten "meckis" vinkki vaikutti olevan hyvä ratkaisu juuri tähän ongelmaan.
Kiitos teille molemmille!
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Apua! Epätasaiset koolaukset kipsilevyn asennuksessa sisäseinässä
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Puhdistaa epätasainen sisäseinä kellarissa
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kuinka toimin parhaiten keittiön epätasaisten sisäseinien kanssa, koolata ulos?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka