11 797 lukukertaa ·
9 vastausta
12k lukukertaa
9 vastausta
Kuinka sähköinen autotallin ovi lukitaan?
Hyvää iltaa
Ajattelen asentaa sähkömoottorin autotallin oveen. Yksi kysymys, joka tuli mieleen, on miten ovea lukitaan? Lukitseeko se moottorin avulla? Miten toimitaan jos sähkö menee tai kaukosäätimen patterit loppuvat?
Kiitos etukäteen
Ajattelen asentaa sähkömoottorin autotallin oveen. Yksi kysymys, joka tuli mieleen, on miten ovea lukitaan? Lukitseeko se moottorin avulla? Miten toimitaan jos sähkö menee tai kaukosäätimen patterit loppuvat?
Kiitos etukäteen
Oma crawfordini lukitsen avaimella, en tiedä tarkalleen, sulkeeko se vain etäavaamisen vai lukitseeko se mekaanisesti.. (en ole koskaan kokeillut)
jotta voisimme avata porttimme, täytyy se vapauttaa, jos sähkö on katkennut.. luulen, että siihen voisi olla ostettavissa jokin lisäosa, jotta sen voisi tehdä myös ulkopuolelta..
Ei tunnu siltä, että porttia voisi avata, jos sen on vain sulkenut kaukosäätimellä, joten luvattomasti sisään pyrkivä varmaankin luulee sen olevan lukossa..
jotta voisimme avata porttimme, täytyy se vapauttaa, jos sähkö on katkennut.. luulen, että siihen voisi olla ostettavissa jokin lisäosa, jotta sen voisi tehdä myös ulkopuolelta..
Ei tunnu siltä, että porttia voisi avata, jos sen on vain sulkenut kaukosäätimellä, joten luvattomasti sisään pyrkivä varmaankin luulee sen olevan lukossa..
Kiitos nopeasta vastauksesta!jkarlberg sanoi:Min crawford lukitsen avaimella, en oikeastaan tiedä, katkaiseeko se vain kauko-ohjauksen vai lukitaanko se mekaanisesti... (en ole koskaan kokeillut)
jotta voimme avata porttimme, sen täytyy irrottaa, jos virta on katkennut... luulen, että siihen oli ostettavissa jotain, jotta sen voisi tehdä ulkoakin...
Ei tunnu siltä, että portti aukeaisi, jos sen vain sulkee kaukosäätimellä, joten se, joka yrittää päästä luvattomasti sisään, luulee sen olevan lukittu...
Ymmärränkö oikein, että lukitset porttisi avaimella? Silloinhan joudut kuitenkin astumaan autosta ulos?
Ei tunnu siltä... Onko se oletus vai oletko yrittänyt avata sitä, kun se on vain suljettu kaukosäätimellä?
drik sanoi:
Ei, minulla on kauko-ohjattu portti, mutta jos haluan lukita portin, minun täytyy nousta autosta, mutta en ole koskaan lukinnut porttia (tervetuloa rosvot) koska sitä ei voi murtaa kunnes moottori on vapautettu..
Meillä on ulkopuolella lukittava kiertovipu. Eli ensin täytyy avata lukitus ja sitten kiertää, kuten parvekkeen oven kahvaa, jotta frikopplingen poistuu käytöstä. Meillä on kokonainen portti (ilman ikkunaa) ja ”karmi”, joka sijaitsee portin yläpuolella, joten videon temppu ei toimi meillä... 
Klikkaa tästä vastataksesi