4 452 lukukertaa ·
34 vastausta
4k lukukertaa
34 vastausta
Kuinka sahata listoja.
Olen yrittänyt sahata kuten selitit, mutta onnistun vain kaltevassa listassa. Ehkä. Sitten menen sekaisin peiliajattelussa vaakasuoran listan kanssa. En vain saa sitä toimimaan tai sitten en yhtäkkiä ymmärrä selitystäsi 😶T Testarn sanoi:Kun argumentit loppuvat, turvaudutaan herjoihin... melko yleistä silloin, kun joku ei halua tai voi myöntää olleensa väärässä.
Voimme jättää tämän tähän - ellet halua saada viimeistä sanaa ja kirjoittaa taas jotain halventavaa minusta. Uskon, että TS on saanut vastauksen kysymykseensä ja voi ratkaista ongelmansa.
Kuten kuvani ketjun alussa näyttää, lista on kaltevalla puolella ylhäällä (olen ollut täysin kiireinen muiden asioiden kanssa, joten se ei koskaan alas). Yritän sovittaa vaakasuoraa listaa ennen kuin yritän menetelmääsi uudelleen.
Jäsen
· Blekinge
· 11 709 viestiä
Monet ovat yrittäneet selittää, kaikki ovat epäonnistuneet. Sitä ei voi selittää "pidä 135 asteen kulmassa" tai "terävä kulma sahaa vasten". Mikään näistä ei ole selkeää.
Tarvitaan vanha puuseppä paikalle näyttämään. Kuvittelen, että osaan tämän, mutta minun täytyy kokeilla uudestaan joka kerta. Olen oppinut pitämään vahingot vähäisinä!
Tarvitaan vanha puuseppä paikalle näyttämään. Kuvittelen, että osaan tämän, mutta minun täytyy kokeilla uudestaan joka kerta. Olen oppinut pitämään vahingot vähäisinä!
Luulen, että tarvitset taikurin tai puunveistäjän, joka voi tehdä siirtymän. Näitä kulmien yhdistelmiä ei voi ratkaista yhdellä viillolla, riippumatta siitä, missä kulmassa se on.
Klikkaa tästä vastataksesi