D
T Thomas_Blekinge sanoi:
Ei.
Olen samaa mieltä Thomasin kanssa: förkroppning on helpoin, nopein, taloudellisin ja tyylikkäin.

• Tykkään
Joak ja 1 muu
  • Laddar…
Väittäisin, että sitä kulmaa ei voi yhdistää yhteen pelkästään sahaamalla listoja. Tarvitaan joko välipala tai listan muodon mukauttaminen.

T
D datja sanoi:
Olen samaa mieltä kuin Thomas: forking on helpoin, nopein, edullisin ja siistein.
OK, en ole käsityöläinen päivisin, lopetin sen melkein 30 vuotta sitten, joten voin olla unohtanut jotain.

Voitko sinä, tai @Thomas_Blekinge, näyttää miten ratkaiset forking, kun lista vaihtaa suuntaa kahdessa ulottuvuudessa?
Kun katson ongelmaa, sen listan leikkaus, joka seuraa kallistuvaa kattoa, tulee olemaan pidempi kuin pystysuorassa olevan listan korkeus.

• Tykkään
  • Haha
Anonymiserad 405730 ja 1 muu
  • Laddar…
A
Ei voi yhdistää sisänurkkaa, kun listoilla on eri korkeus (kalteva katto), vaan ne pitää törmätä toisiaan vasten forkrappauksen avulla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Haha
Testarn
  • Laddar…
L Lugas sanoi:
Olen miettinyt tätä, mutta silloin jää korkeusero listojen/seinien välille. Se ei näytä järkevältä.
Aja listattomasti, tiivistä/kittaa ja maalaa on yksi tapa välttää ongelma
T Testarn sanoi:
Kun katson ongelmaa, seuraa siitä, että lista joka seuraa kaltevan katon linjaa tulee olemaan pidempi kuin vaakasuorassa olevan listan korkeus.
Näin se on, kulmapala on helpoin ratkaisu tähän ongelmaan.

T
Rejäl sanoi:
Ei voi yhdistää sisänurkkia jiiriin, kun listoissa on eri korkeus (kalteva katto), vaan ne täytyy sovittaa vastakkain korvakkeiden avulla..
Luulen, että kirjoitit väärin, kun yritit kirjoittaa "en voi". 🤔

• Vau
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
F fribygg sanoi:
Toki näin on, kulmakappale on helpoin tapa ratkaista tämä ongelma.
mutta myös rumin ja paljastaa, ettei ongelmaa ole ratkaistu

• Tykkään
fribygg
  • Laddar…
A
T Testarn sanoi:
Luulen, että kirjoitit väärin, kun yritit kirjoittaa "en voi". 🤔
Ei voi generoida listoja kaltevassa sisäkatossa sisänurkkauksissa, luulin kaikkien tietävän sen..
Voihan se olla mahdollista, mutta listat eivät kohtaa samalla korkeudella ja siksi se näyttää huonolta..
Huomaan, että SINULLA ei ole todellisuuspohjaa kirjoituksissasi, joten leijuu rauhassa pilvissä kaveri 😉
Uskovia voi olla kirkossa tai moskeijassa, jos olet kiinnostunut..

• Tykkään
fribygg
  • Laddar…
Tällä kertaa minun täytyy antaa Rejäl oikeassa. Ei ole mahdollista saada aikaan sellaista liitosta yhdellä leikkauksella. Täytyy tehdä kaksi leikkausta tai vuolla pääty niin, että se sopii järkevästi.

• Rakastan
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
T
Voi ja voi, menee ja menee...

Koska minulla ei ole todellisuuspohjaa, niin se meni... toveri.
Valkoinen puulista kulmassa, julkaisussa mainitaan erilainen listan muoto.

On eroa listalla ja listalla, kun se on muotoiltu kuten TS lista, niin se menee.

• Tykkään
  • Haha
Lugas ja 1 muu
  • Laddar…
A
T Testarn sanoi:
Voiko ja voiko, käykö ja käykö...

Koska minulla ei ole todellisuuden tajua, niin se kävi... toveri.
[kuva]

On eroa listalla ja listalla, kun se on muotoiltu kuten TS lista niin se käy.
Olet tyhmempi kuin mitä näin ja luulin aluksi😉

• Haha
Testarn
  • Laddar…
T
Rejäl sanoi:
Olet tyhmempi kuin mitä näin ja luulin alussa😉
Kun argumentit loppuvat, turvaudutaan herjauksiin... melko yleistä, kun joku ei halua tai voi myöntää olevansa väärässä.

Me voimme jättää tämän tähän - ellet halua saada viimeistä sanaa ja kirjoittaa taas jotain loukkaavaa henkilöstäni. Luulen, että TS on saanut vastauksen kysymykseensä ja voi ratkaista ongelmansa.

• Tykkään
  • Haha
Lugas ja 1 muu
  • Laddar…
A
T Testarn sanoi:
Kun argumentit loppuvat, turvaudutaan loukkauksiin... melko yleistä, kun joku ei halua tai voi myöntää, että oli väärässä.

Voimme jättää tämän tähän - ellet halua saada viimeistä sanaa ja kirjoittaa jälleen jotain halveksivaa henkilöstäni. Uskon, että TS on saanut vastauksen kysymykseensä ja voi ratkaista ongelmansa.
Ei, et voi sovittaa listan korkeutta, kun sinulla on kalteva sisäkatto, joka kohtaa sisäkulmassa, sen tietävät kaikki, jotka ovat yrittäneet, mutta et luovuta vaan olet taitava argumentoimaan ja uskot siten olevasi/olet oikeassa.

• Haha
Testarn
  • Laddar…
T Testarn sanoi:
Voi ja voi, menee ja menee...

Koska minulla ei ole mitään todellisuuspohjaa, niin se meni... toveri.
[kuva]

On eroa listan ja listan välillä, kun se on muotoiltu kuten TS lista, niin se menee.
Aion testata sinun ei-todellisuuspohjaista menetelmääsi viikonloppuna. Palaan tuloksiin 😅

• Tykkään
Testarn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.