Mikä on temppu säätää kipsilevyä, joka on leikattu hieman liian pitkäksi, tai vaihtoehtoisesti sitä on säädettävä, kun se on sisänurkkauksessa ja vastakkainen seinä ei ole 100% suora?
 
Käytän yleensä surformia.
 
Tavallinen rasp toimii myös.
 
Kiitos vinkeistä! Eikö se pölyä hirveästi, kun raaputtaa?
 
Joo :)
 
mutta raspin/surformen kanssa kipsipöly putoaa suoraan alas, eikä pyöri talossa.
 
Nimajneb sanoi:
mutta raspilla/viilalla kipsimöget putoaa alas, eikä leiju ympäri taloa.
Tarkoitatko niin kuin se voisi tehdä, kun käytetään sirkkeliä sen sijaan? :)
 
Nik206 sanoi:
Tarkoitatko, kuten voi tapahtua, kun käyttää sen sijaan pyörösahaa? :)
Ainakin se kipsipöly, jota se ei ime moottoriin ;)
 
AndersS sanoi:
Ainakin se kipsipöly, mitä se ei ime moottoriin;)
Joo, siitä ei pitäisi tulla sääntöä. Ei siivoojan eikä pyörösahan. Mutta joskus on vain uupunut ja haluaa päästä eroon palasta nopeasti... ;)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.