7 057 lukukertaa ·
3 vastausta
7k lukukertaa
3 vastausta
Kuinka rakentaa uusi seinä keittiöön?
Hei!
Rakennan keittiön asuntooni purettuani kaiken, mukaan lukien muutamat seinät. Nyt on aika rakentaa kaikki alusta alkaen.
Minun täytyy rakentaa kaksi seinää. Näihin seiniin keittiö asennetaan myöhemmin. Koska en oikein tiedä, miltä keittiön pitäisi näyttää, mietin, onko jotain, mitä minun pitäisi ottaa huomioon? Suunnitelmani on rakentaa nämä seinät standardin mukaisesti (45*70, cc600). Oletan, että minun pitäisi vahvistaa ne kohdat, joihin kaapit tulevat ripustettaviksi, mutta sen voi kai järjestää myöhemmin, kun tiedän tarkalleen, missä kaikki tulee seisomaan/ripustettavaksi.
Toinen pohdinta on koolausten paksuus. Mietin nyt 70 mm, mutta mietin, voisinko käyttää 45 mm tilan säästämiseksi. Se on pieni keittiö...
Ystävällisin terveisin
/Anders
Rakennan keittiön asuntooni purettuani kaiken, mukaan lukien muutamat seinät. Nyt on aika rakentaa kaikki alusta alkaen.
Minun täytyy rakentaa kaksi seinää. Näihin seiniin keittiö asennetaan myöhemmin. Koska en oikein tiedä, miltä keittiön pitäisi näyttää, mietin, onko jotain, mitä minun pitäisi ottaa huomioon? Suunnitelmani on rakentaa nämä seinät standardin mukaisesti (45*70, cc600). Oletan, että minun pitäisi vahvistaa ne kohdat, joihin kaapit tulevat ripustettaviksi, mutta sen voi kai järjestää myöhemmin, kun tiedän tarkalleen, missä kaikki tulee seisomaan/ripustettavaksi.
Toinen pohdinta on koolausten paksuus. Mietin nyt 70 mm, mutta mietin, voisinko käyttää 45 mm tilan säästämiseksi. Se on pieni keittiö...
Ystävällisin terveisin
/Anders
Aseta osb tai vaneri gyproc-levyn taakse, niin sinulla on hyvä perusta kiinnitykselle. Kaapeilla on varmaan aina kiinnitys samalla korkeudella, joten siinä kohtaa yksinkertaisesti käyttäisin kottla 45x145 tai vastaavaa ollakseni täysin varma osumisesta ja erittäin hyvästä kiinnityksestä.
Jäsen
· Västernorrland
· 2 106 viestiä
Se vaihtelee eri valmistajien ja myös eri mallien välillä. Se lukee asennusohjeissa. Kiinnityksen osalta joillakin on kiinnityskulmat ja toisilla kaapeissa on poikkipuut.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kan man regla upp en nytt golv mellan två våningsplan?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Ankkuroi uusi talossa, jossa betonilaatta ja korotettu lattia
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Lisätä paljon painoa taloon uusilla koolatuilla seinillä, joissa on OSB:ta ja kipsilevyä
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka