6 635 lukukertaa ·
4 vastausta
7k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka rakentaa tämä pöytä?
Löysin todella hienon pöydän...

Nyt on vain kysymys, miten tämä rakennetaan? Vaneria on taivutettu aiemmin, mutta tämä tuntuu hieman edistyneemmältä
Onko jollain hyviä ehdotuksia?
/AB
Lisätietoa ja kuvia alla olevista linkeistä:
http://www.designpublic.com/shop/david-brunicardi/3483
http://www.inhabitat.com/entry_455.php
Nyt on vain kysymys, miten tämä rakennetaan? Vaneria on taivutettu aiemmin, mutta tämä tuntuu hieman edistyneemmältä
Onko jollain hyviä ehdotuksia?
/AB
Lisätietoa ja kuvia alla olevista linkeistä:
http://www.designpublic.com/shop/david-brunicardi/3483
http://www.inhabitat.com/entry_455.php
Hmmm...tuollahan on viilua, joka näyttää vanerin päätypinnalta......taipuisa mdf ja paljon sellaista viilua, mutta miten saada kaari sisään viilupuristimeen?
Hassua. Minusta se oli rumin pöytä, jonka olen nähnyt. Lisäksi epäkäytännöllinen. Miten se puhdistetaan taivutuskohdasta?
Se on designpöytä, joten se on todennäköisesti maksanut ihan mitä tahansa.
Katso sivulta. Se ei ole taivutettu vaan sahattu muotoonsa. Puunsyyt ovat nimittäin täysin suorat.
Muoto on sahattu puulevyistä. Todennäköisesti liimattu yhteen, ellei puu ole otettu redwoodista ;D Sen jälkeen kaikki nämä sadat palat on liimattu yhteen ja saatu tämä lopputulos.
/CC
Se on designpöytä, joten se on todennäköisesti maksanut ihan mitä tahansa.
Katso sivulta. Se ei ole taivutettu vaan sahattu muotoonsa. Puunsyyt ovat nimittäin täysin suorat.
Muoto on sahattu puulevyistä. Todennäköisesti liimattu yhteen, ellei puu ole otettu redwoodista ;D Sen jälkeen kaikki nämä sadat palat on liimattu yhteen ja saatu tämä lopputulos.
/CC
Klikkaa tästä vastataksesi