Hei, jos ei olisi puhuttu "bent-plywoodness", olisin arvannut, että hän olisi liimannut suuren määrän sahattuja plywoodprofiileja toisiinsa ja sitten hionut, hionut, hionut... :D
 
Hmmm...tuollahan on viilua, joka näyttää vanerin päätypinnalta......taipuisa mdf ja paljon sellaista viilua, mutta miten saada kaari sisään viilupuristimeen?
 
Näiden osien uurrettu ulkonäkö saavutetaan toistuvilla uudesta Ecuadorista peräisin olevasta ympäristöystävällisestä vanerista - sande - tehtyjen laminaattien avulla. Tuloksena oleva pinta suorastaan houkuttelee koskettamaan sitä.
Kuulostaa siltä, että se on yksi vaneripala liimattu toiseen.
 
Hassua. Minusta se oli rumin pöytä, jonka olen nähnyt. Lisäksi epäkäytännöllinen. Miten se puhdistetaan taivutuskohdasta?

Se on designpöytä, joten se on todennäköisesti maksanut ihan mitä tahansa.

Katso sivulta. Se ei ole taivutettu vaan sahattu muotoonsa. Puunsyyt ovat nimittäin täysin suorat.
Muoto on sahattu puulevyistä. Todennäköisesti liimattu yhteen, ellei puu ole otettu redwoodista ;D Sen jälkeen kaikki nämä sadat palat on liimattu yhteen ja saatu tämä lopputulos.
/CC
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.