2 117 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Kuinka piilottaa saranat?
Hei!
Olen rakentanut itselleni oman proppskåpin mdferistä, ajatus oli, että sen pitäisi näyttää enemmän seinältä kuin kaapilta, koska se on ensimmäinen asia, mitä näkee, kun tulee sisään ulko-ovesta.
Sen pitäisi maalata valkoiseksi, olla lattialistat jne., MUTTA jotta oven voisi avata (mikä on etuosa), tarvittiin väli seinän ja saranan (ledgångjärn) väliin, mikä poistaa seinämäisyyden tunteen...
Haluaisin peittää saranat tyylikkäästi, mutta en keksi miten, onko jollain vinkkejä?
Olen rakentanut itselleni oman proppskåpin mdferistä, ajatus oli, että sen pitäisi näyttää enemmän seinältä kuin kaapilta, koska se on ensimmäinen asia, mitä näkee, kun tulee sisään ulko-ovesta.
Sen pitäisi maalata valkoiseksi, olla lattialistat jne., MUTTA jotta oven voisi avata (mikä on etuosa), tarvittiin väli seinän ja saranan (ledgångjärn) väliin, mikä poistaa seinämäisyyden tunteen...
Haluaisin peittää saranat tyylikkäästi, mutta en keksi miten, onko jollain vinkkejä?
Miten tarkoitat? Keittiökaapeissa on oviin sahattu upotus, johon kiinnitetään saranan toinen puoli ja sitten napsautetaan paikoilleen. Se on vähän liian monimutkaista kotirakentajalle kuten minä, että muodosta mdf:ää 😅RoTe sanoi:
Ehkä pitäisi lisätä, että seinä ei ole suora ja tasainen myöskään, vaan se on rakennettu 60-luvulla sinibetonista, joten se on erittäin huokoinen ja vino, joten saadaksesi "oven" istumaan suoraan, saranat on asetettu hieman eri tavalla toisiinsa.
Lamellisaranat ovat vähän hankalia asentaa, joten ehkä eivät ole sinulle sopivia.Termobarisk sanoi:
Miten tarkoitat? Keittiönkaapeissa on oven sisälle sahattu syvennys, johon kiinnitetään saranan toinen puoli ja sitten napsautetaan paikoilleen. Se on vähän liian monimutkaista kotinikkarille kuin minä, jotta voisin tehdä sen mdf:ssä 😅
Ehkä pitäisi lisätä, että seinä ei ole suorassa tai tasainen, vaan rakennettu 60-luvulla sinibetonista, joten se on hyvin huokoista ja vinoa, joten saadaksesi "oven" suoraan, saranat on asetettu hieman eri tavoin toisiinsa nähden.
E Emanuel01 sanoi:
En tiennyt edes, että niitä oli olemassa, mutta googlasin vähän ja löysin mallin, joka on porattava (joten ei tarvitse tehdä upotettua reikää). Tämä vaikuttaa paljon helpommalta ratkaisulta, tuhannet kiitokset! 🙏E Emanuel01 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi