2 335 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Kuinka parantaa kylmähiontaa ryömintätilasta parhaalla mahdollisella tavalla?
Hei!
Miten pitäisi parhaiten korjata kylmää vetoa ryömintätilasta sisäseinissä? Pitäisikö käyttää vaahtomuovia vai tarvitaanko laajempia toimenpiteitä? ... ja mitä se maksaa?
Onko täällä joku, joka on kohdannut tämän ongelman ja voisi kertoa siitä hieman?
Miten pitäisi parhaiten korjata kylmää vetoa ryömintätilasta sisäseinissä? Pitäisikö käyttää vaahtomuovia vai tarvitaanko laajempia toimenpiteitä? ... ja mitä se maksaa?
Onko täällä joku, joka on kohdannut tämän ongelman ja voisi kertoa siitä hieman?
Vedontunne/vetovoima ulkoseinien vieressä voi johtua siitä, että eristys on painunut kasaan ja kylmyys pääsee vapaasti kulkemaan lattian alle. Voit tutkia, onko tämä syy, ja siinä tapauksessa katsoa, kuinka voit täydentää eristystä.
Älä tiivistä polyuretaanivaahdolla, sillä se laajenee ja saattaa aiheuttaa halkeamia seinäverhoukseen tai siirtää listoja. Pellavalanka tai lasivilla-tiivistenauhat ovat parempia vaihtoehtoja. Mahdollisesti lateksitiiviste, jos on vaikea kiinnittää tiivistettä.
Minulla on sama ongelma, joka johtuu siitä, että seinän raakapontin ja välipohjan väli ei ole täysin tiivis, joten kylmä ilma nousee ryömintätilasta.
Minulla on sama ongelma, joka johtuu siitä, että seinän raakapontin ja välipohjan väli ei ole täysin tiivis, joten kylmä ilma nousee ryömintätilasta.
Viimeksi muokattu:
Kiitos vihjeestä! Otan sen huomioon!Krypgrunden sanoi:Älä tiivistä polyuretaanivaahdolla, se laajenee ja saattaa aiheuttaa halkeamia seinäverhouksessa tai siirtää listoja. Pellavarive tai lasivillakaistat ovat parempia vaihtoehtoja. Mahdollisesti lateksitiiviste jos on vaikeaa laittaa riveä.
Minulla on sama ongelma, joka johtuu siitä, että seinän raakapontin ja lattian välissä ei ole täysin tiivistä, joten kylmä ilma nousee alapohjasta.
Klikkaa tästä vastataksesi