Luulin, että kaikki käyttävät kangasta nykyään. Tuulensuoja paperista kuuluu kai viime vuosisadalle.
Minä käytän paperia, jos se on toiminut 50 vuotta aiemmin, se toimii varmasti 50 vuotta lisää, järkeilin. Se, että paperi oli paljon halvempaa, ei haitannut minua myöskään.
Mutta vastauksena TS:lle, paperi kestää sadetta ilman ongelmia.
Ajoin oxo pappia viimeksi, vanhat koetut menetelmät ovat jotain mitä arvostan, ja kyllä, kangas kestää sadetta, varmista vain että se on kunnolla kiinni, jottei tuuli tartu siihen.
Käytän pappia, kun se on toiminut 50 vuotta aikaisemminkin, niin se toimii varmasti 50 vuotta lisää, ajattelin. Että pappi oli paljon halvempaa, ei myöskään haitannut minua.
Mutta vastauksena TS:lle, pappi kestää sadetta ilman ongelmia.
Totta kai se toimii, mutta se ei toimi yhtä hyvin.
Se on herkempi sateelle, ehkä se ei ole ongelma, kun se on jo paneelin takana, mutta siihen asti. Se on myös paljon kapeampi, joten sitä täytyy liittää paljon enemmän, mikä voi aiheuttaa enemmän ilmanvuotoja. Koska se on kapeampi, sen asentaminen vie lisäksi huomattavasti enemmän aikaa. Ei, minä suosin modernia muovikalvoa kaikkina aikoina.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.