Tuntui ironiselta, aloin asentaa tuulensuojapaperia ja paneelia tänään, mutta on satanut koko päivän ja sataa edelleen. olen päässyt näin pitkälle: Ulkoseinä keskeneräisessä rakennusprojektissa, puoliksi kiinnitetty tuulensuojapaperi, alareuna sateen kastelema, pohjalla soraa.

ja näyttäisi aika kuivalta jne.

mutta takakulma näyttää saavan kaiken sateen: Rakennusprojekti sateessa; talon nurkka, jossa asennettuna tuulensuojapaperi, tikapuut ja johdot, märällä kierrätysmateriaalilla peitetty maa.

kuinka paljon se oikeastaan kestää? pilalla? kuitenkin käytän ac 350 paperia
ripustin kuitenkin pressun sen päälle, en halua että kulma menee pilalle.
 
Luulin, että kaikki käyttävät kangasta nykyään. Paperista tehty tuulensuoja kuuluu varmaan viime vuosisadalle.
 
  • Tykkään
Joak ja 1 muu
  • Laddar…
Ehkä olisi pitänyt kysyä neuvoa puusepältä sen sijaan, että olisin seurannut niitä neuvoja jotka sain ostopaikasta, mutta nyt tilanne on mikä on

Joten onko joku, joka tietää kuinka paljon ne kestävät, tuntuu siltä, että heti kun aloittaa, niin sade alkaa, 😀
 
Koska sinulla on avoin takapää ja nostaminen edestä, en usko, että siitä pitäisi olla mitään ongelmaa.
 
vectrex sanoi:
Luulin, että kaikki käyttävät kangasta nykyään. Tuulensuoja paperista kuuluu kai viime vuosisadalle.
Minä käytän paperia, jos se on toiminut 50 vuotta aiemmin, se toimii varmasti 50 vuotta lisää, järkeilin. Se, että paperi oli paljon halvempaa, ei haitannut minua myöskään.

Mutta vastauksena TS:lle, paperi kestää sadetta ilman ongelmia.
 
  • Tykkään
Davidbagare ja 1 muu
  • Laddar…
Ajoin oxo pappia viimeksi, vanhat koetut menetelmät ovat jotain mitä arvostan, ja kyllä, kangas kestää sadetta, varmista vain että se on kunnolla kiinni, jottei tuuli tartu siihen.
 
  • Tykkään
Davidbagare ja 1 muu
  • Laddar…
kiitos vastauksesta. Nyt tiedän.
 
mexitegel sanoi:
Käytän pappia, kun se on toiminut 50 vuotta aikaisemminkin, niin se toimii varmasti 50 vuotta lisää, ajattelin. Että pappi oli paljon halvempaa, ei myöskään haitannut minua.

Mutta vastauksena TS:lle, pappi kestää sadetta ilman ongelmia.
Totta kai se toimii, mutta se ei toimi yhtä hyvin.

Se on herkempi sateelle, ehkä se ei ole ongelma, kun se on jo paneelin takana, mutta siihen asti. Se on myös paljon kapeampi, joten sitä täytyy liittää paljon enemmän, mikä voi aiheuttaa enemmän ilmanvuotoja. Koska se on kapeampi, sen asentaminen vie lisäksi huomattavasti enemmän aikaa. Ei, minä suosin modernia muovikalvoa kaikkina aikoina.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.