Olen vaihtanut kylpyhuoneen listat ja vanhan listan takana on tällaisia katkaistuja pieniä nauloja (dyckert?) joissakin paikoissa, katso kuva! Arvaan, että nämä ovat nauloja, jotka on lyöty sisään naulapyssyllä.
Miten saan ne parhaiten pois? Olen yrittänyt hakata niitä sisään sellaisella työkalulla, jota käytetään "viimeinen pätkä", kun lyödään dyckert, ilman kummoista tulosta. Olen myös yrittänyt vetää niitä ulos, mutta ne istuvat kuin kallio.
Luulen, että ne ovat usein päällystetty liimalla. Siksi ne pysyvät tiukasti kiinni. Tuloksena on yleensä kuvailemasi tilanne. Vähän vaikea naulata suoraan ja vaikea saada otetta. En tiedä, voisiko Hultaforsin "Atle spikutdragare" toimia? En ole koskaan kokeillut.
Luulen, että ne ovat usein päällystettyjä liimalla. Siksi ne pysyvät niin tiukasti. Tuloksena on yleensä, kuten kuvailet. Hiukan vaikeita naulata suoraan ja vaikea saada hyvä ote. En tiedä voisiko "Atle spikutdragare" Hultaforsilta toimia? En ole koskaan kokeillut.
[kuva]
Istuin juuri ja katselin sellaista naulanvetoa. No niin, täytyy kokeilla sellaista, muuten poraan naulan rikki
Luulen että ne ovat monesti pinnoitettu liimalla. Siksi ne pysyvät kuin vuori. Tuloksena on yleensä sellainen kuin kuvailet. Vähän vaikea naulata suoraan ja vaikea saada otetta. En tiedä voisiko Hultaforsin "Atle naulanvetäjä" toimia? En ole koskaan kokeillut.
[kuva]
saat sen varmasti ulos Atlella. kuitenkin on riski vahingoittaa ympäröiviä listoja saadakseen siitä "kiinni".
du kommer ju garanterat få ut den med en Atle. dock riskerar man ju att förstöra fodret runt om för att få "grepp" runt den.
Joo, minun täytyykin luultavasti ostaa sellainen Atle kuulostaa siltä On kai varauduttava siihen, että tulee jälkiä. Karmi maalataan joka tapauksessa, joten kai minun täytyy kitata, jos tulee jälkiä
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.