Hei,
Olen juuri saanut päätökseen paneelien kiinnittämisen talooni ja mietin nyt, kuinka monta venttiiliä tarvitaan. Kirvesmies mainitsi kerran minulle, että niitä tulisi olla yksi jokaisessa huoneessa ja vaikka ymmärrän ilmanvaihdon tärkeyden (!), ehkä vielä enemmän nyt kun olen vaihtanut uusiin ikkunoihin, tuntuu siltä, että yksi joka huoneessa on vähän liikaa. Eikö siitä tule vetoa talvella?
Kiitos vastauksesta