Hei,
Olen juuri saanut päätökseen paneelien kiinnittämisen talooni ja mietin nyt, kuinka monta venttiiliä tarvitaan. Kirvesmies mainitsi kerran minulle, että niitä tulisi olla yksi jokaisessa huoneessa ja vaikka ymmärrän ilmanvaihdon tärkeyden (!), ehkä vielä enemmän nyt kun olen vaihtanut uusiin ikkunoihin, tuntuu siltä, että yksi joka huoneessa on vähän liikaa. Eikö siitä tule vetoa talvella?

Kiitos vastauksesta
 
Haluat tuoda tuloilmaa makuuhuoneeseen, (olohuoneeseen?) ja poistoilmaa keittiöön, kylpyhuoneeseen.
 
Rakennan juuri kesämökkiä. Seinät tulivat esivalmistettuina. Puuttuu vain sisäkatto ja kipsi seinille (sekä keittiö ja kylpyhuone). Mutta ei ole mitään venttiilejä. Ennen kuin otamme asian puheeksi yrityksen kanssa, joka rakentaa. Miten venttiilit toimivat moderneissa taloissa?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.