Epävarma siitä, kuinka minun pitäisi hoitaa tämä nurkka, kun se nykyään näyttää liian j**lta 🙈
Minun ei tarvitse vain ottaa huomioon 90 asteen kulmaa, vaan myös vinokattokin.
Onko mitään vinkkejä, kuinka minun pitäisi ajatella?

Kulma, jossa seinä ja vino katto kohtaavat, listoitus kaipaa parannusta.
Kulman viistetty puulista ja vino katto haasteellinen yhdistelmä, puun ja seinän väriero näkyy selvästi.

• Vau
Trafikverket1
  • Laddar…
Kuin tavallinen ulkokulma. Näyttää siltä, että vasen lista on liian pitkä, toinen liian lyhyt.

• Tykkään
Nilsanni
  • Laddar…
Motherfucker
Nilsanni Nilsanni sanoi:
Epävarma, kuinka minun pitäisi jiirata tämä kulma, koska se näyttää tällä hetkellä hirveältä 🙈
Minun on otettava huomioon paitsi 90 asteen kulma, myös viistokatto.
Onko mitään vinkkejä, kuinka minun pitäisi ajatella?

[kuva]
[kuva]
Näitä kulmia ei voi jiirata yhteen viistokaton vuoksi, joko kulmapalikka tai käytettävä toisentyyppistä listaa, joka voidaan asettaa toisiaan vasten..

• Tykkään
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
Motherfucker Bicmac sanoi:
Ei ole mahdollista liittää yhteen näitä kulmia, kun sinulla on kalteva katto, joko kulmapala tai aseta toisentyyppinen lista, joka voidaan kohdata toisiaan vastaan..
Kyllä voi liittää yhteen. Kysymys on, kuten sanottu, miten minun pitäisi ajatella kulmien jne. kanssa.

Motherfucker
Nilsanni Nilsanni sanoi:
Kyllä, se on mahdollista yhdistää. Kysymys on, kuten sanottu, miten minun pitäisi ajatella kulmia jne.
Usko minua, se ei onnistu, koska kulma seinän ja katon välillä on erilainen kahdella puolella, joten jos olet asentanut listan oikeassa asennossa seinää vasten (kuten tehdään, jos katto on tasainen "vaakasuuntainen"), ne kohtaavat ja menevät yhteen samalla tavalla, kun katto kallistuu.

Usko minua, se ei onnistu, koska seinän ja katon välinen kulma on erilainen kahdella puolella, joten jos asennat listan niin kuin pitäisi seinää vasten (kuten tehdään, jos on tasainen "vaakasuora" katto), niin ne tulevat kohtaamaan ja muodostavat saman verran, kun katto kallistuu.
Okei. Mutta kun katson toiselle puolelle, näyttää siltä, että he ovat onnistuneet samassa tilanteessa, vinokatto ja seinä.

Snedtak ja seinä, joissa on katon ja seinän kulmalista.

K Kurtivan sanoi:
Lue lisää täältä: [linkki]
Hyvä linkki, kiitos!

• Tykkään
Kurtivan
  • Laddar…
Nilsanni Nilsanni sanoi:
Joo, sen voi yhdistää jiiriin. Kysymys on kuten sanottu, kuinka minun pitäisi miettiä kulmia jne.
Ei niin kuin kusterit ovat siellä. Jos se osa, joka on vasemmalla kuvassa, on suoraan kattoon päin seinän sijaan, niin se onnistuu. Mutta ei niin kuin se on nyt.

• Tykkään
Motherfucker
  • Laddar…
K
D Daniel 109 sanoi:
Ei, kuten kusterna siellä istuu. Jos kuvassa vasemmalla oleva osa olisi suoraan kattoa vasten seinän sijaan, niin se onnistuisi. Mutta ei, kuten se nyt on.
Kusterna? Ei enää lauantainen bira siellä...

Motherfucker
Nilsanni Nilsanni sanoi:
Okei. Mutta kun katson toista puolta niin vaikuttaa siltä, että he ovat onnistuneet samassa vaiheessa, vinokatto ja seinä.

[kuva]
Joo mutta täällä sinulla ei ole vinokattoa, kulma seinän ja katon välillä on 90 astetta, joten se on helppoa😉

K kniv sanoi:
Rannikot? Ei enää lauantaiolutta siellä...
Sen piti lukea listat.

• Haha
  • Tykkään
SC Aero ja 1 muu
  • Laddar…
Ja men här har du inget snedtak vinkeln mellan vägg och tak är 90grader då är det enkelt😉
Ei se on vinokatto aivan kuten toisellakin puolella. Täsmälleen samat kulmat. Snedtak ja seinä, joissa on sama kulma toisella puolella, kodin sisällä.

Motherfucker
Nilsanni Nilsanni sanoi:
Ei, siellä on vinokatto aivan kuten toisellakin puolella. Täsmälleen samat kulmat.[kuva]
Sitten olet kiertänyt listan niin, että se ei ole 90 astetta seinää vasten, eli lista ei ole samassa mitassa vaan on vinossa!

P
Helpoin tapa on ehkä kokeilla muutamalla ylijäämäpalalla ja nähdä, onko se toteutettavissa. Tämä on compound-leikkaus, 45° ulkokulma ja samalla kallistaa saha puoleen katon kaltevuuskulmasta.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.