4 113 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
kuinka luoda pidike
aion laittaa lautoja pitkin autotallia ja minun tarvitsee leikata useita samalle pituudelle.
ajattelin ensin vuokrata/ostaa katkaisusahan - mutta tajusin, että en tarvitse sitä myöhemmin - vähän liioittelua.
minun pitäisi pärjätä pyörösahalla.
sitten kysymykseen - onko olemassa yksinkertaista tapaa saada ohjain, jotta leikkaan aina samat pituudet, vaikka minulla on vain pyörösaha?
ajattelin ensin vuokrata/ostaa katkaisusahan - mutta tajusin, että en tarvitse sitä myöhemmin - vähän liioittelua.
minun pitäisi pärjätä pyörösahalla.
sitten kysymykseen - onko olemassa yksinkertaista tapaa saada ohjain, jotta leikkaan aina samat pituudet, vaikka minulla on vain pyörösaha?
Jäsen
· Västra Götaland
· 231 viestiä
pernitta on taitava rakentamaan lisävarusteita sirkkeleihinsä. Katso tämä ketju:
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/18817-saglada-och-styrskena-foer-cirkelsag.html
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/18817-saglada-och-styrskena-foer-cirkelsag.html
Kiinnitä ensin laudat, kiinnitä sitten listan tai vastaavan kokoisen seinän pituisena rajoittimena pyörösahalle ja sahaa koko alareuna suoraksi samalla kertaa, niin siitä tulee oikein suora ja siisti. 
hmmm hanki kap- ja jiirisaha.
tokihan voi käyttää sirkkeliä, mutta tee työ oikein.
aseta ylös galge ja mittaa panelbräda.
leikkaa kaikki siihen pituuteen mikä tulee.
sitten aseta ne galgelle ja naulaa siksak.
ystävällisin terveisin
snickar estwing
tokihan voi käyttää sirkkeliä, mutta tee työ oikein.
aseta ylös galge ja mittaa panelbräda.
leikkaa kaikki siihen pituuteen mikä tulee.
sitten aseta ne galgelle ja naulaa siksak.
ystävällisin terveisin
snickar estwing
Ajoin myös menetelmällä kiinnittää rima valmiiseen seinään. Sitten tehtiin juuri tuo ympyrä 30 asteen kulmalla terään, ja kas kummaa, seinästä tuli tasainen ja hieno.
Ei ole myöskään hullumpaa käyttää jiirisahaa. 2X8" sahaaminen sujuu leikiten ja on ilo katkaista kulmia siinä.
Ei ole myöskään hullumpaa käyttää jiirisahaa. 2X8" sahaaminen sujuu leikiten ja on ilo katkaista kulmia siinä.
Ostin halvan "Kellen" jiirisahan illalla COOPista - ja oli suuri ero - joten se oli sen arvoinen 995 kr.
Arvaan, että se ei kestä kovin kauan - mutta en aio sahata niin paljon, joten se riittää minulle.
Paljon helpompaa saada suoria leikkauksia...
Arvaan, että se ei kestä kovin kauan - mutta en aio sahata niin paljon, joten se riittää minulle.
Paljon helpompaa saada suoria leikkauksia...
Klikkaa tästä vastataksesi