Silloin sinun ei varmaan tarvitse huolehtia.

Mutta kaikki mikä voi mennä päin helvettiä, menee yleensä päin helvettiä kun minä olen vauhdissa.

Haha, jos sinulla on sentti pelivaraa, niin sen pitäisi olla rauhallista. Jos minun oveni lehti olisi alkanut roikkua 1 cm, minulla olisi ollut suurempia ongelmia kuin ulkopuolinen terassi :p

Onneksi parveke ei ollut mitenkään hutera. Kuten sanottu, älä laita terassilautoja liian tiiviisti, jotta sulamisvesi voi valua läpi, niin lumi ei aiheuta isompaa ongelmaa sinulle (y)

Miten tiedän, voiko ovi notkahtaa? Ovi metallissa.

Jos ovi on asennettu valmistajan ohjeiden mukaisesti ja olet ristimitoittanut ja suoristanut molemmat karmipuolet, niin kaikki on kunnossa (y)

Se on ollut ylhäällä kaksi viikkoa, milloin se lerpahtaa?

34 mm tuntuu liioitellulta. Varsinkin kun olet asentanut koolausta niin tiheästi.
Pieni rako oven ja terassin välillä tulee olemaan hankala, jos lunta tulee.

Mitä?

Käytä 28 mm, jotka eivät rakenna yhtä korkealle. Jos ovella on vähän marginaalia dekkiin nähden, et voi avata sitä, jos sataa paljon lunta kerralla. Ja siitä tulee vielä hankalampaa, kun ovi on suljettava ja aina vedät vähän lunta alareunassa, joka puristuu karmin väliin.

Aha entä 28x145mm? En ole koskaan testannut niin leveää

Makuasia. Minulla on 145 mm, koska mielestäni se on tyylikkäin.

Sitten ne saavat olla niin!

Yksi kysymys, onhan olemassa työkaluja piilotettujen ruuvien asentamiseen, joista olen kiinnostunut. Sanotaan, että minun on tulevaisuudessa irrotettava lauta, onko se mahdollista irrottamatta kaikkia ympäröiviä terasseja!

Onko kenelläkään 145mm terassityökalua piilotettuun ruuvikiinnitykseen myynnissä?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.