Handyman 1 sanoi:
Ei, kaksi 45 asteen jiiriä kohtaavat täydellisesti kulmassa, se on täsmälleen sama periaate kuin tavallinen ikkunalista.
Ei, mitä sanot, on mahdotonta!

Handyman 1 sanoi:
Ei, kaksi 45 asteen jiirileikkausta kohtaavat täydellisesti kulmassa, se on täsmälleen sama periaate kuin tavallisessa ikkunakarmissa.
Kaksi 45 asteen jiiriä kohtaavat täydellisesti suorassa kulmassa KYLLÄ. Mutta kuten kuvistani näkyy, pinnat eivät ole suoria.

Hammare&Spik Hammare&Spik sanoi:
En tiedä ymmärsinkö selityksenne väärin vai saiko väärää tietoa. Minulla oli ystävä käymässä, joka on puusepän oppipoika. Hän vakuutti, että tarvitaan kaksi viiltoa. Yksi suora ja yksi 45 astetta. Katso kuva

Siinä näet, lopulta se onnistui
Sitten ystäväsi vitsailee kanssasi. Tarvitaan vain yksi viilto. (Tai kaksi, yksi kummassakin päässä, tietenkin).

Mutta onko listasi symmetrinen? Vai onko se pitkä ja yksi lyhyempi lippa? Yläkuvassa näyttää siltä, että lista on epäsymmetrinen ja olet kääntänyt palat eri suuntiin. Sinun on saatava viilto täysin puhtaaksi myös. Et voi jättää ulkonevia purskeita, silloin se ei koskaan sovi.

Miten sinulla on kulmat ikkunan ympärillä? Näyttää siltä, että kipsilevy on hyvin epätasaisesti leikattu. Sinun on valmisteltava alusta niin, että listat todella kohtaavat 90⁰ kulmassa.

Toistamiseen, et tiedä miten tehdä erittäin yksinkertainen sahaus, mutta sen voi tehdä kuten olet tehnyt, mutta yhtä hyvin voi tehdä oikein myös.

• Tykkään
RompisKompis
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sanoi:
Jälleen kerran, et tiedä kuinka tehdä hyvin yksinkertainen sahaus, mutta sen voi tehdä kuten olet tehnyt, mutta sen voi tehdä myös oikein.
Minun tapauksessani tämä tapa. Kaksi sahausta ainoa mahdollinen tapa.

Leikkaus 45°, valmis!

• Tykkään
Stefan N
  • Laddar…
Mazen Mazen sanoi:
Yksi leikkaus 45°, valmis!

Mazen Mazen sanoi:

A andersmc sanoi:
Ystäväsi vitsailee kanssasi. Tarvitset täsmälleen yhden leikkauksen. (Tai kaksi, yksi kummassakin päässä, tietysti
Mazen Mazen sanoi:
Katso kuvat ja palaa asiaan, kun näet millaiset edellytykset juuri minulla on!

Mutta onko listasi symmetrinen? Vai onko siinä pitkä ja lyhyempi läppä? Ylemmässä kuvassa näyttää siltä, että lista on epäsymmetrinen ja olet kääntänyt palat eri suuntiin. Leikkauksen on oltava täysin siisti. Et voi jättää ulkonevia pilaria, muuten se ei koskaan sovi.

Miten sinulla on kulmat ikkunan ympärillä? Näyttää siltä, että kipsilevy on leikattu hyvin epätasaisesti. Sinun on valmisteltava alusta siten, että listat todella kohtaavat

Katso edellytyksiä juuri minulle ja palaa asiaan, kun olet katsonut tarkasti kuvia.

richardtenggren
Näytä kuva siitä, miten sahaat, niin voimme selittää, mitä teet väärin.

Se, että puuseppäoppilas ei ymmärrä paremmin, osoittaa vain, kuinka huono laatu koulussa on tänään.

• Tykkään
Hammare&Spik
  • Laddar…
Mutta kuvissa, jotka julkaisit aiemmin, olit sahannut niin, että vuoraus oli ulkopuolella. Ei ole ihme, jos mielestäsi se menee pieleen silloin.
Yksi leikkaus riittää.

• Tykkään
Mazen
  • Laddar…
Onko kellään nurkkalistaa, jonka voisi näyttää? Olen aivan lopussa.

Suttua..
Käsin piirretty luonnos sisältäen ikkunan, listoja ja sahattuja kulmia rakennusprojektiin liittyen.

• Tykkään
Hammare&Spik
  • Laddar…
Vakuutan, että se onnistuu erinomaisesti viipaleella. Tehty monta kertaa.

Joudun myöntämään. Olin väärässä ja te olitte oikeassa. Tajusin sen nyt.

• Tykkään
Antejo ja 7 muuta
  • Laddar…
Hammare&Spik Hammare&Spik sanoi:
Joudun myöntämään tappioni. Olin väärässä ja te olitte oikeassa. Tajusin sen nyt
Et ole yksin, kysyin pojalta, joka käy Byggnadsia, ja hän raapi pitkään päätään ennen kuin osasi sanoa, miten se pitää tehdä... ja hän ei ole uusi listaamisessa.

Kuitenkin hauskaa olla avuksi.

• Tykkään
kashieda ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.