27 094 lukukertaa ·
51 vastausta
27k lukukertaa
51 vastausta
Kuinka kulmaliistojen jiiraus tehdään ikkunoiden ympärillä?
Sitten ystäväsi vitsailee kanssasi. Tarvitaan vain yksi viilto. (Tai kaksi, yksi kummassakin päässä, tietenkin).Hammare&Spik sanoi:
Mutta onko listasi symmetrinen? Vai onko se pitkä ja yksi lyhyempi lippa? Yläkuvassa näyttää siltä, että lista on epäsymmetrinen ja olet kääntänyt palat eri suuntiin. Sinun on saatava viilto täysin puhtaaksi myös. Et voi jättää ulkonevia purskeita, silloin se ei koskaan sovi.
Miten sinulla on kulmat ikkunan ympärillä? Näyttää siltä, että kipsilevy on hyvin epätasaisesti leikattu. Sinun on valmisteltava alusta niin, että listat todella kohtaavat 90⁰ kulmassa.
Mazen sanoi:
Mazen sanoi:
A andersmc sanoi:Ystäväsi vitsailee kanssasi. Tarvitset täsmälleen yhden leikkauksen. (Tai kaksi, yksi kummassakin päässä, tietysti
Katso kuvat ja palaa asiaan, kun näet millaiset edellytykset juuri minulla on!Mazen sanoi:
Mutta onko listasi symmetrinen? Vai onko siinä pitkä ja lyhyempi läppä? Ylemmässä kuvassa näyttää siltä, että lista on epäsymmetrinen ja olet kääntänyt palat eri suuntiin. Leikkauksen on oltava täysin siisti. Et voi jättää ulkonevia pilaria, muuten se ei koskaan sovi.
Miten sinulla on kulmat ikkunan ympärillä? Näyttää siltä, että kipsilevy on leikattu hyvin epätasaisesti. Sinun on valmisteltava alusta siten, että listat todella kohtaavat
Katso edellytyksiä juuri minulle ja palaa asiaan, kun olet katsonut tarkasti kuvia.
Joudun myöntämään. Olin väärässä ja te olitte oikeassa. Tajusin sen nyt.