Mission impossible, Suoritettu

• Julkisivukuva: Suuret ikkunat ja ovi, sisäpuolelta otettu, heijastavat huoneen ja valaisimen.
  • Tykkään
gr374 ja 7 muuta
  • Laddar…
Kyllä, tunne siitä, että voi onnistua mahdottomassa, ei ole leikin asia. :D
Näytä tämä puuseppäkaverillesi, jotta hän voi loistaa koulussa myöhemmin.

• Tykkään
Hammare&Spik
  • Laddar…
Tyylikästä.
Itse tapaan fuskata vähän ja sahata koe kappaleella. Jokaisen kokeilun jälkeen säädän sahaa 1 asteella kerrallaan mitrausta varten. Kun rako on minimaalinen, sahaan oikean kappaleen.

Hienoa! :D

M magnu sanoi:
Tyylikästä.
Itse fuskaan hieman ja sahaan koepalan. Jokaisen kokeen jälkeen säädän sahaa yhden asteen yhdelle viistekulmalle kerrallaan. Kun rako on minimaalinen, sahaan oikean palan.
.

Fiksua

M magnu sanoi:
Tyylikästä.
Itse tapaan hieman huijata ja sahata testi­palalla. Jokaisen testin välillä säädän sahaa 1 asteen kerrallaan kulman korjaamiseksi. Kun aukko on minimaalinen, sahaan todellisen palasen.
1⁰ on liikaa. Jos sahaat 45⁰, kun sen pitäisi olla 46⁰, se aiheuttaa noin 1 mm raon (listan kanssa, joka on samanlainen kuin keskustelussa). Se näkyy erittäin selkeästi.

A andersmc sanoi:
1⁰ on liikaa. Jos sahaat 45⁰, kun sen pitäisi olla 46⁰, siihen tulee noin 1 mm:n rako (samankaltaisella listalla kuin keskustelussa). Se näkyy erittäin selvästi.
Siksi minulla on koepala, jolla testaan täydellisen kulman aste kerrallaan. Kun kulmat ovat täydelliset, sahaan sen palan, jonka aion asentaa.

Kaikki kulmat talossa eivät ole 90 astetta, usein ne ovat 88, 89 tai 92 astetta. Silloin ei näytä hyvältä, jos sahataan 45 asteen kulmassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.