Kun rakennat kotona, sinun pitäisi aina olettaa, että tulet tekemään töitä samassa paikassa uudelleen, jos et itse, niin seuraava omistaja/käyttäjä. Onko se putki lämpötila-anturille lattialla vai mikä se putki on, jos kyseessä on esim. lämpötila-anturi, niin se voi mennä rikki ja täytyy vaihtaa. Jos se täytyy vaihtaa, en olisi kovin kiinnostunut raaputtamaan pois paljon tasoitetta ja roskaa päästäkseni putkiin käsiksi. Haluaisin ennemmin irrottaa muutaman ruuvin, poistaa levyn ja sillä tavalla päästä asennukseen käsiksi. Vain vinkki, mutta voit tehdä kuten haluat, mutta muista aina, että sen pitää olla korjattavissa/huollettavissa järkevällä tavalla, kun rakennat, niin saat vähitellen "helposti remontoitavan" talon, joka on huoltoystävällinen.

Mielestäni se on "työaukko", joka on tehty letkujen asentamista varten. Siihen ei normaalisti tarvitse päästä käsiksi enää uudestaan. Lämpöanturi vedetään ulos kotelosta.

Viimeksi muokattu:
Casco husfix !

Kovettuu alle tunnissa

/P

Kiitos kaikista vinkeistä, luulen että valitsen husfix koska sitä minulla on kotona!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.