550 lukukertaa ·
2 vastausta
550 lukukertaa
2 vastausta
Kuinka korjaan tiiliseinän, josta rappaus on osittain poissa?
Olen ostanut asunnon, jossa edellinen omistaja aloitti seinän purkamisen. Se on ei-kantava tiiliseinä, ja omistaja oli alkanut porata pois rappausta aikomuksenaan purkaa seinä, mutta lopetti keskellä prosessia. Useita neliömetrejä rappausta on poistettu, ja osa tiilestä on paljaana.
Voiko sen rapata uudelleen palauttamiseksi, vai luuletteko, että minun täytyy purkaa seinä ja rakentaa uudestaan? Haluaisin tehdä sen itse säästääkseni vähän rahaa. Onko teillä vinkkejä?
Voiko sen rapata uudelleen palauttamiseksi, vai luuletteko, että minun täytyy purkaa seinä ja rakentaa uudestaan? Haluaisin tehdä sen itse säästääkseni vähän rahaa. Onko teillä vinkkejä?
Ei ole mikään ongelma putsata seinä uudelleen, ja pystyt siihen itse
Katso Youtubea, sieltä löytyy paljon videoita, jotka näyttävät, miten se tehdään.
Et tarvitse aivokirurgia siihen, mutta sinun täytyy tehdä virheitä muutaman kerran, ennen kuin saat rutiinin ja olet tyytyväinen.
Muista, että täydellinen ei ehkä ole aina paras. Riittävän hyvä itsellesi, kun olet tehnyt sen itse, on kaikkein tyydyttävintä.
Go for IT !!!
Katso Youtubea, sieltä löytyy paljon videoita, jotka näyttävät, miten se tehdään.
Et tarvitse aivokirurgia siihen, mutta sinun täytyy tehdä virheitä muutaman kerran, ennen kuin saat rutiinin ja olet tyytyväinen.
Muista, että täydellinen ei ehkä ole aina paras. Riittävän hyvä itsellesi, kun olet tehnyt sen itse, on kaikkein tyydyttävintä.
Go for IT !!!
Wow, kiitos nopeasta vastauksesta!! ☺️ En ole koskaan putsannut seinää, mutta kakkua olen kuorruttanut liukuhihnalla, joten ajattelen, että siitä voi olla hieman hyötyä 😅 joo, sitten onkin Youtube koko viikonlopuksi nyt! 👌J Jan_G sanoi:Ei ole mitään ongelmaa putsata seinää uudelleen, ja sen voit tehdä itse
Tarkista Youtube, siellä on paljon videoita, jotka osoittavat, miten se tehdään.
Siihen ei tarvita aivokirurgiaa, mutta sinun on tehtävä virheitä muutaman kerran ennen kuin saat sen toimimaan ja olet tyytyväinen.
Muista, että täydellisyys ei ehkä aina ole paras vaihtoehto. Hyvä riittää silloin, kun olet itse tehnyt sen, se on tyydyttävintä.
Go for IT !!!
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur fixar jag min 20 år gamla droppande vattenberedare
Vatten & Avlopp -
Hur ansluta PEX i tegelvägg under köksblandare
Vatten & Avlopp -
"Det där fixar målarn!"
Övrigt Off Topic -
Gjutning av ”trappa” blev sådär(bilder) tips på hur jag fixar till den?
Grund & Markarbeten -
Hur fixar jag dessa sprickor och vilken färg kan målas därpå sedan?
Fasad