Hei!

Minulla on kaksi pyöreää reikää, joiden halkaisija on 160 mm, suoraan ulkoseinäni läpi, joka koostuu pystysuorista siporex-sektioista, 250 mm paksuista. Aiempaan on mennyt lastuimuriputket näiden reikien läpi, mutta remontin jälkeen ne ovat nyt vain reikiä...

Miten minun pitäisi täyttää ja ratkaista tämä? Minulla on Bostik "Rep o Fix" siporexin halkeamien korjaukseen jne, mutta tämä ei tunnu täysin toteuttamiskelpoiselta reikien täyttämiseen...Miten minun pitäisi täyttää suurin osa? Ehkä helpointa on ostaa siporex-lohkoja, sahata ne sopiviksi ja sitten tasoittaa Rep o Fixillä?

hsd
Siporex ja sementti vaikuttavat järkevimmiltä

Osta 1-2 Siporex-lohkoa, sahaa sopivan kokoisiksi ja muuraa kiinni muurilaastilla.

Voi myös liimata paikalleen pala kakelfixillä.

Miten toimia lattian reikien kanssa?
Minulla on läpivientireikiä vanhassa kylpyhuoneessani, joka aiotaan remontoida pian.
Reiät ovat peräisin vanhoista viemäreistä bidea, wc, kylpyamme ja kahden pesualtaan...

E
StevieGee sanoi:
Mitä tehdään lattian reikien kanssa?
Minulla on läpivientireikiä vanhassa kylpyhuoneessani, joka aiotaan pian remontoida.
Reiät ovat vanhoista viemäreistä bideelle, wc:lle, kylpyammeelle, kahdelle pesualtaalle..
Tuki vanerilla alta ja kaada betonia päälle.

• Tykkään
Minikubik
  • Laddar…
S
Daniel_N sanoi:
Hei!

Minulla on 2 pyöreää reikää, halkaisijaltaan 160 mm, suoraan läpi ulkoseinäni, joka koostuu pystyasennetuista siporex-segmenteistä, 250 mm paksuja. Näistä rei'istä on aiemmin kulkenut purunimuriputkia, mutta uudistuksen jälkeen ne ovat nyt vain reikiä...

Miten minun pitäisi täyttää ja ratkaista tämä? Minulla on Bostik "Rep o Fix" halkeamien korjaamiseen jne. siporexin kanssa, mutta tuntuu siltä, että reikien täyttäminen tällä ei ole täysin toteutettavissa... Millä minun pitäisi täyttää suurin osa reiästä? Ehkä yksinkertaisinta olisi ostaa siporex-lohkoja ja sahata ne sopiviksi ja sitten kitata Rep o Fixillä?
siporex lohko, leikkaat sen käsisahalla(jos ei ole parempia välineitä).
haluatko saada tulpin nopeasti paikalleen, käytä uretaanivaahtoa (mahdollisesti kiviliimaa)
sitten voit ottaa Rep o Fixisi ja siistiä seinän.

Loistavaa, kiitos kaikista vastauksista!

epw sanoi:
Stämpa en plyfa under och gjut igen med betong.
Hyvä idea, kiitos!

Sahasin siporexblockin vanhalla puusahalla, liimasin kiinni m sättlim. Sitten tiivistin m vaahtomuovivaahdolla ja tasoitin pakkelilla. Tuli erittäin hyvä.

• Tykkään
epw
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.