2 911 lukukertaa ·
9 vastausta
3k lukukertaa
9 vastausta
Kuinka korjaan reiän Siporex-seinässä?
Hei!
Minulla on kaksi pyöreää reikää, joiden halkaisija on 160 mm, suoraan ulkoseinäni läpi, joka koostuu pystysuorista siporex-sektioista, 250 mm paksuista. Aiempaan on mennyt lastuimuriputket näiden reikien läpi, mutta remontin jälkeen ne ovat nyt vain reikiä...
Miten minun pitäisi täyttää ja ratkaista tämä? Minulla on Bostik "Rep o Fix" siporexin halkeamien korjaukseen jne, mutta tämä ei tunnu täysin toteuttamiskelpoiselta reikien täyttämiseen...Miten minun pitäisi täyttää suurin osa? Ehkä helpointa on ostaa siporex-lohkoja, sahata ne sopiviksi ja sitten tasoittaa Rep o Fixillä?
Minulla on kaksi pyöreää reikää, joiden halkaisija on 160 mm, suoraan ulkoseinäni läpi, joka koostuu pystysuorista siporex-sektioista, 250 mm paksuista. Aiempaan on mennyt lastuimuriputket näiden reikien läpi, mutta remontin jälkeen ne ovat nyt vain reikiä...
Miten minun pitäisi täyttää ja ratkaista tämä? Minulla on Bostik "Rep o Fix" siporexin halkeamien korjaukseen jne, mutta tämä ei tunnu täysin toteuttamiskelpoiselta reikien täyttämiseen...Miten minun pitäisi täyttää suurin osa? Ehkä helpointa on ostaa siporex-lohkoja, sahata ne sopiviksi ja sitten tasoittaa Rep o Fixillä?
Rakennusveteraani
· Åland
· 2 077 viestiä
Osta 1-2 Siporex-lohkoa, sahaa sopivan kokoisiksi ja muuraa kiinni muurilaastilla.
Miten toimia lattian reikien kanssa?
Minulla on läpivientireikiä vanhassa kylpyhuoneessani, joka aiotaan remontoida pian.
Reiät ovat peräisin vanhoista viemäreistä bidea, wc, kylpyamme ja kahden pesualtaan...
Minulla on läpivientireikiä vanhassa kylpyhuoneessani, joka aiotaan remontoida pian.
Reiät ovat peräisin vanhoista viemäreistä bidea, wc, kylpyamme ja kahden pesualtaan...
siporex lohko, leikkaat sen käsisahalla(jos ei ole parempia välineitä).Daniel_N sanoi:Hei!
Minulla on 2 pyöreää reikää, halkaisijaltaan 160 mm, suoraan läpi ulkoseinäni, joka koostuu pystyasennetuista siporex-segmenteistä, 250 mm paksuja. Näistä rei'istä on aiemmin kulkenut purunimuriputkia, mutta uudistuksen jälkeen ne ovat nyt vain reikiä...
Miten minun pitäisi täyttää ja ratkaista tämä? Minulla on Bostik "Rep o Fix" halkeamien korjaamiseen jne. siporexin kanssa, mutta tuntuu siltä, että reikien täyttäminen tällä ei ole täysin toteutettavissa... Millä minun pitäisi täyttää suurin osa reiästä? Ehkä yksinkertaisinta olisi ostaa siporex-lohkoja ja sahata ne sopiviksi ja sitten kitata Rep o Fixillä?
haluatko saada tulpin nopeasti paikalleen, käytä uretaanivaahtoa (mahdollisesti kiviliimaa)
sitten voit ottaa Rep o Fixisi ja siistiä seinän.
Klikkaa tästä vastataksesi