Kuten otsikko kuuluu...miten teen.

Pieni tausta:
Minulla on tällä hetkellä parveke, joka toimii myös katon päällä sisäänkäynnin yläpuolella, kooltaan noin 6x3 m. Olen asentanut huopakatteen ja aion myös asettaa painekyllästettyä terassilautaa. Olen myös asentanut "alakaton" kohdevaloilla.

Nyt on vuorossa kaide. Kuinka kiinnittää parhaiten kaiteen tolpat lattiaan? Olen miettinyt tolppakenkiä, mutta haluan mieluiten välttää liikaa ruuvinreikiä lattiaan, jotta vesi ei pääsisi vuotamaan läpi. Vai onko olemassa jotakin silikonia, jolla voi tiivistää ja silti käyttää tolppakenkiä?
Voiko kiinnittää vain päätytolpat taloon ja antaa muiden olla vain lattialla?

Miten ikinä mietinkään, en voi välttää ruuvaamista lattiaan.

Kiitollinen avusta.

Olen tehnyt näin:

• Metallinen kaide kiinnitetty seinään teräspulteilla ja näkymä metallisista, ruudukkomallisista kaiteista sekä taustalla seinä.
  • Tykkään
KnockOnWood
  • Laddar…
Kiitos Thomas kuvasta.

On lisättävä, että omani tulee olemaan puiset kaiteet.

Uppdaterar lite med en skiss jag gjorde på mitt räcke så kanske man förstår lite bättre hur det kommer se ut och effekterna av att eventuellt skruva stolpskor ner genom papp och råspont. Vad skulle jag behöva för tätningsmassa i skruvhålen eller finns det ett alternativt sätt att montera? Luonnos puukaiteesta, jossa näkyy pystysuorat rimat ja tolppien ruuvikiinnityskohdat. Näkymä ylhäältä nurkkakulmasta. Havainnekuva terassikaiteesta, jossa näkyvät pystypaneelit ja kantopilarit. Kuvassa esitetään kiinnitystapa ja tiivistämistarve.

Pilarauta, harjatiiviste...... ei ongelmia, harjamassa pitää sateen loitolla! (musta tahna purkissa tai tuubissa)

Kiitos paljon!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.