1 082 lukukertaa ·
11 vastausta
1k lukukertaa
11 vastausta
Kuinka käsittelisitte tämän seinän?
Hei!
Olen remontoinut uutta rivitaloamme ja tarvitsen muutamia vinkkejä -
Meillä on 2 huonetta välissä, joita erottaa osittain vaatekaappi. Olen kääntänyt vaatekaapin, jotta saisin walk-in-closetin toiseen huoneeseen.
Kuvassa on tarkoitus olla meidän makuuhuoneemme.
Sen seinän täytyy olla täytetty ja näyttää hyvältä makuuhuonetta varten. Kysymykseni on, miten te helpoiten ratkaisisitte tämän?
Ajatukseni on laittaa mdf-levy tai kipsilevy - tasoittaa - tapetoida ja maalata. Kuitenkin jos laitamme kipsilevyn sinne, se pullistuu jonkin verran.
Olen remontoinut uutta rivitaloamme ja tarvitsen muutamia vinkkejä -
Meillä on 2 huonetta välissä, joita erottaa osittain vaatekaappi. Olen kääntänyt vaatekaapin, jotta saisin walk-in-closetin toiseen huoneeseen.
Kuvassa on tarkoitus olla meidän makuuhuoneemme.
Sen seinän täytyy olla täytetty ja näyttää hyvältä makuuhuonetta varten. Kysymykseni on, miten te helpoiten ratkaisisitte tämän?
Ajatukseni on laittaa mdf-levy tai kipsilevy - tasoittaa - tapetoida ja maalata. Kuitenkin jos laitamme kipsilevyn sinne, se pullistuu jonkin verran.
Plywood levy ehkä sopisi?A Aiglebak sanoi:Hei!
Olemme kunnostamassa uutta rivitaloasuntoamme ja tarvitsen vähän vinkkejä -
Meillä on kaksi huonetta, joita erottaa osittain vaatekaappi. Olen kääntänyt vaatekaapin luodakseni walk in closetin toiseen huoneeseen.
Kuvassa pitäisi tulla meidän makuuhuone.
Tuo seinä täytyy täyttää ja näyttää siistiltä makuuhuoneessa. Kysymykseni on, kuinka te yksinkertaisimmin käsittelisitte tämän?
Mielessäni on laittaa mdf-levy tai kipsilevy - tasoittaa - tapetoida ja maalata. Kuitenkin, jos laitamme kipsilevyn sinne, se saattaa pullistua hieman.
Olin poistanut kipsin seinän muilta osilta, asettanut koolaukset tasolleen ja asentanut uudet kipsilevyt. Mutta kaikki riippuu siitä, millainen kunnianhimon taso on. Säästövaihtoehto on kipsata reikä umpeen, maalata/tapetoida poikkeavalla sävyllä ja kutsua sitä tehosteseinäksi...
Kiitos vastauksesta🙂useless sanoi:
Olin ottanut pois kipsilevyt muun seinän yltä, laittanut lisää puusoiroja runkoihin niin, että kaikki ovat samalla tasolla, ja asentanut uudet kipsilevyt. Mutta kaikki riippuu toki siitä, mikä kunnianhimon taso on. Halvin vaihtoehto on kipsilevyllä paikkaus, maalaus/tapetointi poikkeavalla värillä ja sitten kutsua sitä tehosteseinäksi...
En pysty poistamaan koko seinää ja laittaa uutta -
Mutta on mahdollista siirtää vaatekaapin rungot eteenpäin, luuletko, että minun pitäisi tehdä niin, jotta kipsilevy saadaan seinän tasoon?
Klikkaa tästä vastataksesi
