Hei!
Olen remontoinut uutta rivitaloamme ja tarvitsen muutamia vinkkejä -
Meillä on 2 huonetta välissä, joita erottaa osittain vaatekaappi. Olen kääntänyt vaatekaapin, jotta saisin walk-in-closetin toiseen huoneeseen.
Kuvassa on tarkoitus olla meidän makuuhuoneemme.
Sen seinän täytyy olla täytetty ja näyttää hyvältä makuuhuonetta varten. Kysymykseni on, miten te helpoiten ratkaisisitte tämän?

Ajatukseni on laittaa mdf-levy tai kipsilevy - tasoittaa - tapetoida ja maalata. Kuitenkin jos laitamme kipsilevyn sinne, se pullistuu jonkin verran.
 
  • Sänkyhuoneen keskeneräinen seinä, jossa on puurakenne, odottaa viimeistelyä MDF-levyllä tai kipsilevyllä. Oikealla on suljettu ovi.
A Aiglebak sanoi:
Hei!
Olemme kunnostamassa uutta rivitaloasuntoamme ja tarvitsen vähän vinkkejä -
Meillä on kaksi huonetta, joita erottaa osittain vaatekaappi. Olen kääntänyt vaatekaapin luodakseni walk in closetin toiseen huoneeseen.
Kuvassa pitäisi tulla meidän makuuhuone.
Tuo seinä täytyy täyttää ja näyttää siistiltä makuuhuoneessa. Kysymykseni on, kuinka te yksinkertaisimmin käsittelisitte tämän?

Mielessäni on laittaa mdf-levy tai kipsilevy - tasoittaa - tapetoida ja maalata. Kuitenkin, jos laitamme kipsilevyn sinne, se saattaa pullistua hieman.
Plywood levy ehkä sopisi?
 
BirgitS
Onko ohutta masoniittia myös.
 
  • Tykkään
Aiglebak
  • Laddar…
Miten loput seinästä on rakennettu?
 
  • Tykkään
Aiglebak
  • Laddar…
useless useless sanoi:
Miten muu seinä on rakennettu?
Kipsiseinä ja kehä
 
Olin poistanut kipsin seinän muilta osilta, asettanut koolaukset tasolleen ja asentanut uudet kipsilevyt. Mutta kaikki riippuu siitä, millainen kunnianhimon taso on. Säästövaihtoehto on kipsata reikä umpeen, maalata/tapetoida poikkeavalla sävyllä ja kutsua sitä tehosteseinäksi...
 
  • Tykkään
ylven ja 2 muuta
  • Laddar…
useless useless sanoi:
Olin ottanut pois kipsilevyt muun seinän yltä, laittanut lisää puusoiroja runkoihin niin, että kaikki ovat samalla tasolla, ja asentanut uudet kipsilevyt. Mutta kaikki riippuu toki siitä, mikä kunnianhimon taso on. Halvin vaihtoehto on kipsilevyllä paikkaus, maalaus/tapetointi poikkeavalla värillä ja sitten kutsua sitä tehosteseinäksi...
Kiitos vastauksesta🙂
En pysty poistamaan koko seinää ja laittaa uutta -

Mutta on mahdollista siirtää vaatekaapin rungot eteenpäin, luuletko, että minun pitäisi tehdä niin, jotta kipsilevy saadaan seinän tasoon?
 
Ajattelitko laittaa kipsilevyn irtokaappeihin? Etkö ole miettinyt laittaa koolauksia?
 
  • Tykkään
Aiglebak
  • Laddar…
useless useless sanoi:
Aiotko laittaa kipsilevyn irrallisiin kaappeihin? Etkö ole miettinyt laittavasi koolauksia?
Joo, niin ajattelin, mutta ehkä se ei olekaan niin fiksua tehdä? Edellinen omistaja oli nimittäin tehnyt niin.
 
A Aiglebak sanoi:
Ja sitä ajattelin, mutta ehkä se ei ole niin fiksua tehdä? Entinen omistaja oli nimittäin tehnyt niin.
Voin vain siirtää vaatekaapit niin paljon, pari cm
 
BirgitS
Mitkä ovat nykyiset korkeuserot?
 
Seinä halkeaa, kun käytetään vaatekaappeja toiselta puolelta. Olisin laittanut koolaukset ja sitten kipsilevyt.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.