Hei!
Minulla on marmorilevy, joka pitäisi asentaa valurautajalkaan.
Pyöreä marmori pöytälevy ruohikolla, tuettuna koristeellisella valurautajalalla.
Vanha levy (meni rikki lumikaaoksessa kaksi vuotta sitten) oli isompi ja paksumpi ja kiinnitetty ruuveilla.
Valurautajalka ruosteisella ylälevyllä, jota käytetään marmorilevyn asennukseen. Tarvitsee kiinnityksen kahvin tukea varten.
Apua! Nyt minun täytyy korjata tämä, jotta minulla olisi paikka asettaa kahvikuppi :cool:

Miten olisit asentanut uuden marmorilevyn?

Liimaa PL400:lla.
Jos haluat pystyä irrottamaan levyn, hanki pyöreä puupala, jostain paksummasta liimatusta levystä. Liimaa se kiveen ja ruuvaa puulevyyn.

• Tykkään
ajonoh
  • Laddar…
A ajonoh sanoi:
Hei!
Minulla on marmorilevy, joka pitäisi asentaa valurautajalkaan.
[kuva]
Vanha levy (meni rikki lumikaaoksessa kaksi vuotta sitten) oli isompi ja paksumpi ja kiinniruuvattu.
[kuva]
Apua! Nyt minun täytyy korjata tämä, jotta minulla olisi paikka, johon laittaa kahvikuppi :cool:

Miten asentaisit uuden marmorilevyn?
Hei, olen kokenut saman kohtalon, marmorilevy halkesi kun pöytä kaatui. Mistä/koska sait uuden levyn?

J Jan271 sanoi:
Kiinnitä PL400:lla.
Jos haluat irrottaa levyn, hanki pyöreä puukappale jostain paksummasta liimapuusta. Liimaa se kiveen ja kiinnitä puulevy siihen.
Kiitos! Hyvä vinkki puukappaleesta! Sitten voin ottaa levyn talvisäilytykseen (y)

B bopakoster sanoi:
Hei, olen joutunut saman kohtalon uhriksi, Mormorskivan halkesi, kun pöytä kaatui. Mistä/saitko uuden levyn?
Ikävä kuulla, että se meni rikki :(

Löysin huutokaupassa! Levy kuului pieneen sivupöytään:
https://www.rusta.com/se/bord-hampus-p951301520102.aspx
Levy on vain 40 cm halkaisijaltaan. Vanha levy oli 60. Mutta toimii kahvipöytänä :)

• Tykkään
bopakoster
  • Laddar…
A ajonoh sanoi:
Ikävä että se meni rikki :(

Löysin sen blocektista! Levy, joka kuului pieneen sivupöytään:
[linkki]
Levy on vain 40 cm halkaisijaltaan. Vanha levy oli 60. Mutta toimii kahvitteluun :)
Kiitos, se oli nopea vastaus!

• Tykkään
ajonoh
  • Laddar…
MrJay
Henkilökohtaisesti olisin jättänyt väliin PL400:n ja käyttänyt TEC7:ää, liimaa vähintään yhtä hyvin ja ei jätä vaikeasti poistettavia jäänteitä, jos joskus tarvitsee vaihtaa levyn.

• Tykkään
fremax ja 1 muu
  • Laddar…
MrJay MrJay sanoi:
Henkilökohtaisesti olisin jättänyt PL400 väliin ja käyttänyt TEC7:ää, liimaa vähintään yhtä hyvin eikä jätä vaikeasti poistettavia jäämiä, jos levy joskus täytyy vaihtaa.
Luin TEC7:stä heidän sivustollaan ja se vaikuttaa mahtavalta! Kiitos vinkistä!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.