2 561 lukukertaa ·
8 vastausta
3k lukukertaa
8 vastausta
kuinka asentaa kattorimat 2.5x1.2m kipsilevyille?
tulen pian hulluksi, en voi päättää kuinka rakennan sisäkaton, haluaisin välttää cc30 ja poikittaistukipuut.
Jos teen kuten kuvassa 1, täytyykö minun todella asettaa poikittaistukipuut lyhytliitoksiin?
Vai pitäisikö levyt leikata 2,4 m:iin ja rakentaa cc40 kuten kuvassa 2. Miten oikeastaan toimitaan 2,5 m pitkien levyjen kanssa, onko jollakin kokemusta?

Uploaded with ImageShack.us

Jos teen kuten kuvassa 1, täytyykö minun todella asettaa poikittaistukipuut lyhytliitoksiin?
Vai pitäisikö levyt leikata 2,4 m:iin ja rakentaa cc40 kuten kuvassa 2. Miten oikeastaan toimitaan 2,5 m pitkien levyjen kanssa, onko jollakin kokemusta?

Viimeksi muokattu:
En ymmärrä miksi kortlinkit ovat niin vaikeita... Minun silmissäni ei ole väliä, onko sinulla 2,4 , 2,5 2,6 levyjä... Laitan kortlinkit vapaissa saumoissa kuitenkin...
Tiedäthän, että riittää kun asennat ensin levyn, sitten sijoitat 28X70 gelssin väliin, sitten kiinnität vähintään kahdella ruuvilla toiseen levyyn ja sitten kahdella ruuvilla toiseen levyyn... Sinun ei siis TARVITSE kiinnittää kortlinkkejä mihinkään muuhun...
Nämä kortlinkit ovat tarkoitettu tasaamaan eroja kahden levyn välillä, ei pitämään levyjä ylhäällä...
Lisäksi säädän AINA c/c 30 kattoon, ellei muuta ole määrätty.
Tiedäthän, että riittää kun asennat ensin levyn, sitten sijoitat 28X70 gelssin väliin, sitten kiinnität vähintään kahdella ruuvilla toiseen levyyn ja sitten kahdella ruuvilla toiseen levyyn... Sinun ei siis TARVITSE kiinnittää kortlinkkejä mihinkään muuhun...
Nämä kortlinkit ovat tarkoitettu tasaamaan eroja kahden levyn välillä, ei pitämään levyjä ylhäällä...
Lisäksi säädän AINA c/c 30 kattoon, ellei muuta ole määrätty.
man kan med gott samvete skippa kortlingen på cc300, gör det på jobbet, men visst, ska man göra åt sig själv kan man ta sig dom extra 30 minuterna som det tar att göra det, men är viktigare är att man fasar kortändarta på gipsen innan man skruvar upp gipsen.Chris_Low sanoi:
/Thomas
Klikkaa tästä vastataksesi