tulen pian hulluksi, en voi päättää kuinka rakennan sisäkaton, haluaisin välttää cc30 ja poikittaistukipuut.
Jos teen kuten kuvassa 1, täytyykö minun todella asettaa poikittaistukipuut lyhytliitoksiin?
Vai pitäisikö levyt leikata 2,4 m:iin ja rakentaa cc40 kuten kuvassa 2. Miten oikeastaan toimitaan 2,5 m pitkien levyjen kanssa, onko jollakin kokemusta?
cc42.th.png

Uploaded with ImageShack.us

cc40.th.png

Uploaded with ImageShack.us

Viimeksi muokattu:
Milkshaken
En ymmärrä miksi kortlinkit ovat niin vaikeita... Minun silmissäni ei ole väliä, onko sinulla 2,4 , 2,5 2,6 levyjä... Laitan kortlinkit vapaissa saumoissa kuitenkin...
Tiedäthän, että riittää kun asennat ensin levyn, sitten sijoitat 28X70 gelssin väliin, sitten kiinnität vähintään kahdella ruuvilla toiseen levyyn ja sitten kahdella ruuvilla toiseen levyyn... Sinun ei siis TARVITSE kiinnittää kortlinkkejä mihinkään muuhun...
Nämä kortlinkit ovat tarkoitettu tasaamaan eroja kahden levyn välillä, ei pitämään levyjä ylhäällä...

Lisäksi säädän AINA c/c 30 kattoon, ellei muuta ole määrätty.

Ajan cc 300 glesenillä eikä ole kortlingar.

Kuten andersmc, cc30 ja ilman kortlingar katossa.

Milkshaken
mitä teette sitten katon jälkeen?
niin te, jotka ette kortlar!

C
Teetkö? Vedät sähköjä, asennat pottoja spotteihin ja kiinnität levyjä? 13 mm kipsilevyllä, jossa on 23 cm väliä koolauksessa, ei ole juurikaan joustoa, ja minun on vaikea nähdä pontta poikkipuiden käytölle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Milkshaken
Hei, olen nähnyt kun ihmiset ovat maalanneet kattoja, vaikka he ovatkin asettaneet maalarinteippiä niin silti saumojen reunoihin jää jälkiä....
katson jos löydän siitä pari kuvaa.....

Totta kai täytyy lyödä korttia levyjen välillä... Fredric ja anders.. Oletteko te kampaajia vai =)

Chris_Low sanoi:
Det e väl klart att man ska kortla mellan skivorna... Fredric och anders.. Är ni frisörer eller =)
man kan med gott samvete skippa kortlingen på cc300, gör det på jobbet, men visst, ska man göra åt sig själv kan man ta sig dom extra 30 minuterna som det tar att göra det, men är viktigare är att man fasar kortändarta på gipsen innan man skruvar upp gipsen.

/Thomas

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.