1 274 lukukertaa ·
8 vastausta
1k lukukertaa
8 vastausta
Kotelo aukolla kipsilevyyn, tukeva?
Jäsen
· Stockholm
· 981 viestiä
Aion kiinnittää raskaan TV:n ja olen asentanut kiinnityslevyt kipsilevyn taakse ja sitten asentanut kipsilevyn, tasoittanut ja kaiken. Kuitenkin huomaan nyt, kun ruuvaan ruuvit TV-telineeseen, että kipsilevyn ja varsinaisen kiinnityslevyn, puureuna, välillä on noin puoli cm ilmaa. Menettääkö kiinnitys nyt kantavuutensa? Tuleeko se painamaan kipsilevyä tämän takia?
on eroa kantavuudessa kun tukipuu ei ole tiukasti kiinni.peterwesterlund sanoi:
Aion asentaa raskaan television ja olen laittanut tukipuun kipsilevyn taakse, sitten olen asentanut kipsilevyn, paklannut ja kaikkea. Huomaan kuitenkin nyt, kun ruuvaan ruuveja tv-kiinnikkeeseen, että kipsilevyn ja varsinaisen tukipuun, puutuen, välissä on noin puoli cm ilmaa. Menettääkö kiinnike kantavuutta nyt? Tuleeko se painamaan kipsilevyä tämän vuoksi?
Jäsen
· Stockholm
· 981 viestiä
Yritätkö tahallisesti olla epäselvä, vai mikä on tämän tarkoitus?K Klasklättermus sanoi:
Aiheen pariin.. Mietin eniten, kuinka olet saanut sellaisen raon. Oletko asentanut kortlingen liian syvälle, vai onko levy pullistunut ulos? Jos levy pullistuu ulos, ehkä se vetäytyy takaisin, kun ruuvaat television kiinni?
Se, mitä tapahtuu, on se, että ruuviin kohdistuu taivutus sijaan puhtaasta vetovoimasta. Kuinka paha tämä on, en uskalla sanoa, ehkä riittää, että kiinnität enemmän ruuveja kuin alun perin ajattelit?
ei.? vain sinä näytät pohtivan.P PatrikJo sanoi:Yritätkö tarkoituksella olla epäselvä, vai mikä on tämän tarkoitus?
Ontopic.. Mietin eniten, kuinka olet saanut niin suuren raon. Oletko laittanut kortlingen liian kauas sisään, vai onko levy pullistunut ulos? Jos levy pullistuu ulos, saattaa se palautua paikoilleen, kun kiinnität TV:n?
Ongelmana on, että saat ruuviin taivutusta puhtaan vetovoiman sijaan. En uskalla sanoa, kuinka paha se on; ehkä riittää, että laitat muutaman ylimääräisen ruuvin alkuperäisten lisäksi?
riippuu miten kiinnittää kortlingarit, niin helposti jää ilmaa eikä klossia vastaan.
siinä ruuvissa on kuitenkin taipumaa. oikealla asennuksella taipuma on vähäisempi.
jopa lankaR RoBo sanoi:
https://www.byggahus.se/forum/threads/kloss-an-eller-distans-foer-balksko.218395/
Klikkaa tästä vastataksesi