Hei
Meillä on kosteusvaurioita kellarin ulkoseinän sisäpuolella. Rappaus on muuttunut väriltään, tuntuu kostealta ja on irronnut monista paikoista. Olen alkanut poistaa rappausta, mutta sen alla on lasikuituverkko, joka on kiinni todella tiukasti. Olen ajatellut rapata uudelleen tai maalata betonin, kun seinä on kuivunut, mutta mietin, pitääkö lasikuituverkko myös poistaa nopeuttaakseni seinän kuivumista? Talo salaojitettiin tämän vuoden tammikuussa muuten, ja olemme kuulleet, että se on olemassa olevaa kosteutta (eli kosteutta, joka on ollut ennen salaojitusta), joka imeytyy sisätiloihin kesälämmön vuoksi. Voiko tämä pitää paikkansa?

• Kellariseinän kosteusvaurio, paljastunutta rappausta ja näkyvää lasikuituverkkoa.
Hei!
Minulla on sama ongelma kuin sinulla, mutta ilman lasikuitukangasta, kuva.
Seinä, jossa on irronnutta maalia ja kosteutta, paljastaa putkia ja venttiilin alareunassa.
Ajattelin laittaa kipsilaastia ja asentaa remonttikipsi eteen saadakseni hienon seinän.
Luulin, että jossain keskustelussa joku joutui purkamaan kipsiä, koska se alkoi homehtua.
Siinä tapauksessa se ei tunnu olevan hyvä idea.
Onko joku, joka tietää enemmän tästä?
Oletan, että salaojitus on todellinen ratkaisu, mutta jos ei halua sitä tehdä, onko olemassa mitään oikoteitä?
Terveisin Johan

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.