Suunnittelemme asentaa melko paljon paneelia uuteen taloomme ja huomaamme, että Moelvensin käsittelemättömän mäntypaneelin saaminen alkaa olla vaikeaa. Meillä on mahdollisuus ostaa paneelia paikallisesta höyläämöstä, mutta silloin kosteuspitoisuus on 16% suositellun 8% sijaan. Aiomme laseroida paneelin ennen asennusta seinälle ja kattoon. Ajatuksena on, että viisteet ovat linjassa. Pitäisikö meidän ostaa paikallisesta höyläämöstä vai odottaa, kunnes suurempien valmistajien paneelia on saatavilla? Mitä voi tapahtua?