Suunnittelemme asentaa melko paljon paneelia uuteen taloomme ja huomaamme, että Moelvensin käsittelemättömän mäntypaneelin saaminen alkaa olla vaikeaa. Meillä on mahdollisuus ostaa paneelia paikallisesta höyläämöstä, mutta silloin kosteuspitoisuus on 16% suositellun 8% sijaan. Aiomme laseroida paneelin ennen asennusta seinälle ja kattoon. Ajatuksena on, että viisteet ovat linjassa. Pitäisikö meidän ostaa paikallisesta höyläämöstä vai odottaa, kunnes suurempien valmistajien paneelia on saatavilla? Mitä voi tapahtua?
 
Ehkä idea ostaa valmiiksi käsiteltyä paneelia?
Katso https://www.reftele.com/innepaneler.php?p=innepaneler esim.

Me teimme vuonna 2010 kuten ajattelette, ostimme käsittelemättömän paneelin, valkovahattiin se itse ja laitettiin ylös.
Laatu pintakäsittelyssä oli niin ja näin, koska syksyinen viima teki ulkona käsittelyn vaikeaksi.
Kattoon ostimme Södra Skogsägarnas valmiiksi valkovahatun paneelin. Se oli helppo asentaa ja lopputulos oli paljon tyylikkäämpi!
 
  • Tykkään
Moster70
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.