Tuntuu siltä, että muovi pitäisi olla kattopalkkien alla. Kun nykyään muovi menee eristeen alle ja sitten palkkien yli, se työntää eristeen pois reunoilta, jolloin tulee eristämätöntä palkkeja vasten ja syntyy paljon kondensaatiota. Onko kenelläkään samaa ajatusta?