Olen vaihtamassa paneelia kuistilla ja huomasin silloin, että yhdessä kohdassa oli kosteutta. En näe, että se olisi vuotanut sisään. Se on säännössä muovin alla, joka on eristyksen alla. Onko jollakulla ideoita? Voisiko se olla kondenssia? Tuntuu siltä, että sitä olisi todella paljon, jos näin olisi.
Uterummets avstängda panelområde, där isolering och träregel med fuktproblem syns. Pannor och grönskande växt i hörnet.
 
Tuntuu siltä, että muovi pitäisi olla kattopalkkien alla. Kun nykyään muovi menee eristeen alle ja sitten palkkien yli, se työntää eristeen pois reunoilta, jolloin tulee eristämätöntä palkkeja vasten ja syntyy paljon kondensaatiota. Onko kenelläkään samaa ajatusta?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.