Olen rakentanut sokkelon lankuista, johon vaatekaapit tulevat, mutta lattia on hieman epätasainen, joten nostin niitä pakoilla saadakseni ne oikealle tasolle, mutta voinko käyttää tätä pysyvänä ratkaisuna? Joitakin ehdotuksia? Vai pitäisikö minun käyttää jotain muuta? Kyse on 10-15 mm epätasaisuuksista, jotka on korjattu näillä pakoilla.

Ne kestävät olla siellä pysyvästi, jos vain kestää ulkonäön.

• Tykkään
hooky ja 1 muu
  • Laddar…
P
Punto Punto sanoi:
Olen rakentanut sokkelin kehyksistä, missä vaatekaapit tulevat seisomaan, mutta lattia on hieman epätasainen, joten olen korjannut sen korotuslevyillä saadakseni ne oikeaan tasoon. Voinko käyttää tätä pysyvänä ratkaisuna? Jotain ehdotuksia? Vai pitäisikö minun käyttää jotain muuta? Kyseessä on 10-15 mm epätasaisuudet, jotka on korjattu näillä korotuslevyillä.
Ei ole niin monimutkaista piirtää kehys lattian mukaan ja leikata kehys, näyttää huomattavasti siistimmältä.

• Tykkään
Centano
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
Ei ole kovin vaikeaa piirtää säännön mukaan lattiaa ja sahata siitä, näyttää huomattavasti miellyttävämmältä..
Nostaako ensin säännön tasaiseksi prikoilla ja sitten piirtää kynällä ja jollain tuella oikean kohdan, mistä sahata?

P
Punto Punto sanoi:
Kasaako ensin säännön paloilla tasaiseksi ja sitten vedät kynällä jonkin tukien kanssa piirtäen oikeaan paikkaan mihin leikataan?
Kyllä se toimii hyvin, voit käyttää etäisyyttä kynän alla, älä käytä liian leveää etäisyyttä vaan mitä kapeampi, sitä tarkemmin viiva seuraa lattiaa.

• Tykkään
Punto
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.