1 845 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Korjauslaasti?
Olen puretanut valettun parvekkeen mökillä. Rakennettu vuonna 1959. Parveke oli kiinni julkisivussa betonikiilalla, johon armaturi oli valettu. Nyt minun täytyy korjata betonikiila, koska se on osittain vaurioitunut, kun olen poistanut armaturin. Se näyttää olevan noin 70 cm syvä ja 30 cm korkea betonivalu, noin 3,70 m pitkä. Mitä laastetta minun pitäisi käyttää rakenteen korjaamiseen. Aion laittaa painekyllästetyn sääntöpuun 45x170 kantavaksi palkiksi uudelle puuparvekkeelleni, onko sopivinta käyttää naulatulppia? Tällä hetkellä julkisivu on sidi-levyistä, aion myöhemmin purkaa ne ja laittaa puupaneelit. Siihen asti minun täytyy vaihtaa osa levyistä, onko saatavilla "uusia" vaarattomia korvauslevyjä?
/Bosse
/Bosse
Vain suositus korjauslaastille:
Suosittelisin Rescon Redirep:iä. Koska se on helposti käsiteltävä, kuituvahvistettu, voidaan levittää 6 cm kerralla (jos muistan oikein), tarttuu hyvin jne jne. Valitettavasti kallis, mutta mielestäni sen arvoinen. Tarkista rakennusliikkeestäsi, voivatko he tilata sen sinulle.
Suosittelisin Rescon Redirep:iä. Koska se on helposti käsiteltävä, kuituvahvistettu, voidaan levittää 6 cm kerralla (jos muistan oikein), tarttuu hyvin jne jne. Valitettavasti kallis, mutta mielestäni sen arvoinen. Tarkista rakennusliikkeestäsi, voivatko he tilata sen sinulle.
Ei ei. Se ei kestä tarpeeksi hyvin. Käyttäisin laajenevia pulteja.Bosse#3617 sanoi:
Bosse#3617 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi