Rakas äitini omistaa vanhan betoniset portaat talon oveen, jossa yksi askelma on täysin irti. Hän miettii nyt, voiko sen korjata jollakin helpolla tavalla, vai täytyykö ottaa yhteyttä ammattilaisiin korjaamaan, tai jopa valaa täysin uudet portaat? Hän huomautti myös, että portaiden ja talon välillä on pieni rako, jonka ajattelen olevan normaalia ja ehkä jopa hyvä asia?

Ajatuksia ja ehdotuksia?
 
  • Vanha betoniportaikko ja kukkaruukku, jossa on violetteja kukkia, edustalla matto ja kävelysauvat nojaavat seinää vasten.
  • Vanha betoninen ulkoportaat, jossa on löysä askelma ja halkeama. Ympärillä harava, kastelukannu ja kukkaruukku.
Onko se irrallinen pala vai onko siitä irronnut pala?

Jos se on irrallinen pala, nosta se pois, puhdista ja käytä sitten jotain laastia "liimaamaan" sen takaisin.
 
nino nino sanoi:
Onko se irrallinen pala vai onko irronnut laatta?

Jos se on irrallinen pala, nosta se syrjään, puhdista ja käytä jotain laastia sen "liimaamiseen" takaisin.
Koko alin porrasaskelma on täysin löysällä.
 
Jos koko askelköntti on irti muusta, niin ehkä helpointa on valaa uusi.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.