Heippa!
Olen lukenut hieman foorumilta kuinka voi korjata savupiippua ja se näyttää olevan erilaista riippuen siitä, milloin se on rakennettu. Aion korjata kulman, jonka näet kuvassa, ja muutamia halkeamia. Mitä minun pitäisi käyttää?
sitten haluan maalata sen valkoiseksi. Mitä maalia minun pitäisi käyttää?