Hei,
Osana laajempaa kellariremonttia olen saanut apua uuden oviaukon tekemisessä ja HEB-palkin asentamisessa aukon yläpuolelle. Mietin nyt, miten parhaiten viimeistelisin palkin. Huoneet rapataan ja maalataan sen jälkeen silikaattimaalilla. Tuntuu vähän oudolta vain latoa suuri määrä C-laastia palkin päälle täyttämään sen väli elämys ja laippa.
Miten te olette tehneet?