Hei,

Osana laajempaa kellariremonttia olen saanut apua uuden oviaukon tekemisessä ja HEB-palkin asentamisessa aukon yläpuolelle. Mietin nyt, miten parhaiten viimeistelisin palkin. Huoneet rapataan ja maalataan sen jälkeen silikaattimaalilla. Tuntuu vähän oudolta vain latoa suuri määrä C-laastia palkin päälle täyttämään sen väli elämys ja laippa.

Miten te olette tehneet?
 
  • HEB-palkki asennettuna seinän yläosaan kellarin remontin aikana, ympäröitynä laastilla ennen seinien rappausta ja maalausta.
Onko Leca-harkko yläpuolella?
 
Osittain, siellä oli reikä aikaisemmin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.