Olen parhaillaan remontoimassa taloani ja törmäsin pieneen ongelmaan. Poistin olohuoneen patterin, ja rappaus oli kaikkea muuta kuin tiukasti kiinni sen takana. Myös kun poistin listat, tuli mukaan jonkin verran rappausta.
Liitän mukaan muutamia kuvia, jos onnistun, muuten yritän uudelleen, kun pääsen kotiin.
Joten kysymykseni on, millä tämä kannattaisi korjata parhaiten? Luin jostain, että hydraulinen kalkki voisi ehkä toimia, mutta haluan saada hieman enemmän tietoa. Ehkä laittaa hiukan kanaverkkoa raudoitukseen?
Joten kysymykseni on, millä sen parhaiten korjaa? Luin jostain, että hydraulinen kalkki voisi toimia, mutta haluan kuulla lisää mielipiteitä. Ehkä voi laittaa vähän kanaverkkoa vahvikkeeksi?
KYLLÄ, kipsilaasti on tosiaan helppokäyttöistä, jos ei tunne olevansa kovin taitava laastikauhalla ja oikealla laastilla. Varmista, että raaputat pois kaiken löysän ja käytä hieman kiinnitysainetta/primeria myös varmistaaksesi, että olet turvallisella puolella, jos taustalla on todella huokoinen pinta. Itse olen saanut selkeän mieltymyksen Optirocin kiinnitysainetta kohtaan.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.