3 684 lukukertaa ·
2 vastausta
4k lukukertaa
2 vastausta
Korjata halkeama muuratussa takassa ?
Hei, noin 200 metrin päässä räjähtämisen jälkeen olen saanut pienen halkeaman muurattuun takkaani. Olen istunut kotona töissä ja olen yllättynyt siitä, kuinka paljon talo tärisee (joka seisoo kallion päällä), etäisyydestä huolimatta. On epäselvää, onko siitä edes järkeä kiistellä räjäytysyrityksen kanssa, mutta ihmettelen, miten korjata tällainen vahinko kuin kuvassa. Voisiko vain hakata pois rappauksen halkeaman ympäriltä ja korjata se, vai puhummeko täysin uudesta takan reunuksen muurauksesta jne.? Kiitollinen vinkeistä, jos joku tuntee muurarin Tukholman alueella, joka osaa tämän.
Onko kenelläkään vinkkejä muuraajista Tukholmassa, jotka voivat korjata tai tehdä uutta tähän? Kun kysyin vakiokorjaajaltani, hän sanoi, että he eivät enää työskentele sellaisten kanssa, vaan ainoastaan valmiiksi muurattujen elementtien kanssa.
Jäsen
· Västra Götaland
· 3 566 viestiä
Tuo halkeama on niin pieni, että uskon, että jos maalaat sen 2 kertaa esimerkiksi silikaattimaalilla, niin saat sen täytettyä. Ei tarvitse palkata ketään, eikä myöskään muuraria, joka jaksaisi ottaa näin pientä työtä.
Jos se ei toimi, täytä vähän c-sementillä, tasoita pesusienellä niin, että saat saman rakenteen kuin muualla, ja sitten maalaa. Se onnistuu 15 minuutissa.
Jos se ei toimi, täytä vähän c-sementillä, tasoita pesusienellä niin, että saat saman rakenteen kuin muualla, ja sitten maalaa. Se onnistuu 15 minuutissa.
Klikkaa tästä vastataksesi