1 368 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Korjaa valetut kellarin seinät
Olen ajatellut, että vihdoin, olemme asuneet täällä vain 32 vuotta, korjaisin valettuja kellariseiniäni. Sekä sisä- että ulkoseinät on valettu ja viimeistely ei ole kovin hyvä. Laudoissa, joita on käytetty muotissa, näkyy selvästi erilaisia leveyksiä eikä niitä ole tärisytetty kovin hyvin. En oikein tiedä, miten tätä lähestyä, mutta ajattelin ensin laittaa vähän rappauslaastia, jota yritän saada melko tasaiseksi, ja sen jälkeen tasoittaa sitä talofixillä niin, että siitä tulee hyvä maalata. Mitä mieltä olette tästä? Huomaa, että olen ajatellut tehdä työn itse eikä minulla ole erityistä kokemusta betonirappauksesta 
Osta Serpo 135 ja hanki kunnon Stålskånska, niin voit levittää ohut kerroksen seiniin. Levitä laasti skånskalle, aseta se seinän alareunaan ja vedä sitä ylöspäin samalla kun tasoitat rappausta. Se ei ole vaikeaa edes aloittelijalle. Tein sen kellarissani (aloittelija) ja pystyin maalaamaan suoraan sen jälkeen. Kalkkimaali on hyvä valinta kellareihin, jotta kosteus voi siirtyä vapaasti.
Olen alkanut hiukan puhdistaa, mutta en usko, että siitä tulee niin sileää ja hyvää, että siihen voi maalata suoraan. Voiko käyttää husfix:ia saadakseen seinän täysin sileäksi, vai tuleeko siitä liian tiivis silloin?
Klikkaa tästä vastataksesi