2 081 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Korjaa sisäkatto
Olemme purkaneet sisäseinän. Katto koostuu raakapontista+kolmikerroslevystä+kipsistä+lasikuitukankaasta. Kysymys on, miten helpoiten korjaan jäljen, joka on syntynyt kolmikerroslevyn+kipsin läpi? Jälkeen on myös asennettu VP-putki, joka on hieman paksumpi kuin kolmikerroslevy. Kangas on myöhemmin tasoitettava ja maalattava.
- täyttääkö kipsinauhoilla+tasoitteella ja paperinauhalla?
- kipsilaasti + tasoite ja paperinauha?
- tulvaahtoa + kipsi ja paperinauha?
- leikata leveämmäksi ja asettaa uusi kipsilevy, joka on leveämpi kuin jälki (voi olla vaikeaa VP-putken takia)?
Ja pituus? Meneekö se seinästä seinään. Ei koskaan ole hyvä yrittää paikata palalla, silloin täytyy tasoittaa ja maalata koko katto uudestaan. Ehkä ostaa valmiiksi maalattu pala, joka on noin 10 cm leveä ja laittaa sen päälle. Se on makuasia, mutta edullisin. Mieluiten sellainen, joka on niin pitkä, että se mahdollisesti menee seinästä seinään, niin siitä tulee kokonaisuus.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Aiotko kitata kangasta tasaiseksi katoksi?
Kuluu paljon kittiä ja on raskasta työskennellä ylösalaisin.
Miksi et purkaisi kipsilevyä ja laittaisi uutta.
Protte
Kuluu paljon kittiä ja on raskasta työskennellä ylösalaisin.
Miksi et purkaisi kipsilevyä ja laittaisi uutta.
Protte
Hyvä vinkki, mutta jos se olisi minun kotonani ja huonekorkeus ei olisi 2,40, olisin vain laittanut kipsilevyt suoraan kudoksen päälle!prototypen sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi

