2 257 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Korjaa savupiippu!
Hei! Meidän poikamme on ollut savupiipulla ja ajanut leikkiautonsa siihen, minkä jälkeen hän on irrottanut paljon rappausta. Joten kysymys on nyt, mitä minun pitäisi käyttää yrittääkseni palauttaa sen. Mitä rappausta minun pitäisi käyttää ja miten minun pitäisi edetä saadakseni sen mahdollisimman hyväksi?
Kiitollinen vastauksesta.
Kiitollinen vastauksesta.
Talon omistaja
· Småländska höglandet
· 5 631 viestiä
Tylsää vastaus, mutta älä tee mitään ennen kuin pieni huligaani lopettaa kävelemisen kärryn kanssa, on olemassa riski, että tulee lisää vahinkoja ennen sitä
.
Ok, mutta silloin minun pitää siis
ok mutta sitten koputan pois irtonaisen/onton ja sitten yksinkertaisesti laitan laastin päälle. Mikä ero on c:n ja kc:n välillä? Kun se on kuivunut, voinko vain maalata sen?A Alexn72 sanoi:
C on tavallista ja kc on enemmän kalkkia.B Blomsterbladh sanoi:
C on kovempaa kuin kc.
Haluat heikoimmat uloimmalle puolelle. Eli jos sinun on muurattu b laastilla, sinun pitäisi korjata se c:llä.
Poista irtonainen pinta.
Kastuta pohja kunnolla.
Pintaa. Pidä kosteana vähintään 1 vuorokausi. Anna kuivua hitaasti.
Odota viikko ja maalaa sitten.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 009 viestiä
Onko se todella hauras, niin arvelen, että se on hydraulista kalkkilaastia...... Sementti kovettuu ja murenee harvoin noin vain hieman lasten leikkiessä.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 009 viestiä
Kalkkilaasti on niin pehmeää, että voit helposti raaputtaa sitä terävällä esineellä ja kaivaa syvälle materiaaliin. Tätä et voi tehdä, jos kyseessä on sementtilaasti. Se kovettuu kivikovaksi.
Klikkaa tästä vastataksesi