Hei! Meidän poikamme on ollut savupiipulla ja ajanut leikkiautonsa siihen, minkä jälkeen hän on irrottanut paljon rappausta. Joten kysymys on nyt, mitä minun pitäisi käyttää yrittääkseni palauttaa sen. Mitä rappausta minun pitäisi käyttää ja miten minun pitäisi edetä saadakseni sen mahdollisimman hyväksi?

Kiitollinen vastauksesta.

• Kuva esittää takan vieressä olevan seinän, josta on irronnut palanen rappausta. Takan tulen loimu näkyy taustalla.
  • Tulipalon edustalla oleva rapattu takka, jossa rappaus on paikoin vaurioitunut ja rapistunut.
  • Murustuneen nurkan rappaus vaurioitunut seinän alaosassa, vaatii korjausta.
Tylsää vastaus, mutta älä tee mitään ennen kuin pieni huligaani lopettaa kävelemisen kärryn kanssa, on olemassa riski, että tulee lisää vahinkoja ennen sitä ;).

• Tykkään
Daggan Maggan ja 2 muuta
  • Laddar…
Jos koputat rappauksen päälle, sen pitäisi kuulostaa kiinteältä, jos se kuulostaa ontolta, niin enemmän irtoaa.

Jos aiot korjata ne, lähtisin laastista c tai kc

Ok, mutta silloin minun pitää siis
A Alexn72 sanoi:
Jos koputat rappauksen, sen pitäisi kuulostaa kiinteältä. Jos se kuulostaa ontolta, enemmän irtoaa.

Jos aiot korjata sen, minä lähtisin liikkeelle laastilla c tai kc
ok mutta sitten koputan pois irtonaisen/onton ja sitten yksinkertaisesti laitan laastin päälle. Mikä ero on c:n ja kc:n välillä? Kun se on kuivunut, voinko vain maalata sen?

B Blomsterbladh sanoi:
Ok, men då ska jag alltså

ok men då knackar jag bort det lösa/ihåliga och sen så lägger jag helt enkelt på murbruket. Vad är för skillnad på c -kc? Sen när det har torkat så kan jag bara måla den?
C on tavallista ja kc on enemmän kalkkia.
C on kovempaa kuin kc.
Haluat heikoimmat uloimmalle puolelle. Eli jos sinun on muurattu b laastilla, sinun pitäisi korjata se c:llä.
Poista irtonainen pinta.
Kastuta pohja kunnolla.
Pintaa. Pidä kosteana vähintään 1 vuorokausi. Anna kuivua hitaasti.
Odota viikko ja maalaa sitten.

Onko se todella hauras, niin arvelen, että se on hydraulista kalkkilaastia...... Sementti kovettuu ja murenee harvoin noin vain hieman lasten leikkiessä.

• Tykkään
cpalm
  • Laddar…
S Stefan1972 sanoi:
Jos se on erittäin haurasta, arvelen enemmän, että se on hydraulista kalkkilaastia... Sementti kovettuu ja harvoin murenevat noin vain pienen leikin takia.
hmm vaikea arvioida, jos nyplää, irtoaa pieniä rakeita,

• Rapautunut betonipinta, josta irtoaa pieniä murusia.
Kalkkilaasti on niin pehmeää, että voit helposti raaputtaa sitä terävällä esineellä ja kaivaa syvälle materiaaliin. Tätä et voi tehdä, jos kyseessä on sementtilaasti. Se kovettuu kivikovaksi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.