Hei, huomasin nyt kun aloin valmistautua maalaukseen, että yksi pylväistä kuistikattoon on lahonnut alhaalta. Ne ovat kolme kyllästettyä palkkia, jotka on yhdistetty ja sitten maalattu, aiemmin ympärillä on ollut pensaita.
Viimeiset 30 cm on lahonnut, loppu on kunnossa. Voiko sen korjata jotenkin vai täytyykö minun vaihtaa koko pylväs?