Hei,

Olen kunnostamassa alakertaamme, jossa aiemmat omistajat olivat asentaneet miljoonia hyllyjä rapatulle seinälle. Nyt olen tässä noin 50 kappaleen 1-3 cm kokoisten reikien kanssa, joissa on kiilat, enkä ole varma, kuinka saan aikaan hienon rapatun seinän ilman reikiä.

Olen lukenut kipsitasoitteesta ja laastiliimasta, mutta en ole varma, mitä minun pitäisi käyttää tässä tapauksessa. Liitän mukaan kuvan.

Kiitos avusta!

• Kipsiseinä, jossa on useita pieniä reikiä ja tulppia. Seinän pinta on karkea ja vaalean värinen.
Gypsum on toiminut minulle tässä hyvin. Se jähmettyy melko nopeasti, joten kannattaa käyttää kostealla sienellä juuri ennen kuin se kovettuu, näyttää siltä että seinälläsi on hieman samanlaista pintarakennetta.

• Tykkään
Mkk1
  • Laddar…
T
Minulla on rapatut seinät kellarissa ja siellä oli jonkin verran vahinkoja, kun muutimme sisään. Korjasimme ne kipsipohjaisella tasoitteella, Ardex 828:lla, ja se on kestänyt hyvin 10+ vuotta sen jälkeen. Jos haluat olla hieman tarkempi, voit pitää harjan käden ulottuvilla ja harjata hieman korjatun pinnan pintaa samaan suuntaan kuin olemassa oleva rappaus on harjattu, niin korjaukset naamioituvat eikä niistä tule sileitä läikkiä, jotka voivat antaa hankalan ulkonäön. Voit myös käyttää Scotch-Brite:n karkeaa puolta.

• Tykkään
Mkk1
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.