Hei,

Minulla on kellarin seinät, jotka kaipaavat hieman rakkautta. Edellinen omistaja on kellarin lattian remontin yhteydessä poistanut paljon rappausta seinistä lattian kohdalta ylöspäin - erityisesti ovenkarmeissa, jotka ovat nyt löysällä. Se näyttää melko ikävältä, eikä se parantunut siitä, että kiinnitin karmit hopeateipillä. :(

Tänään kellari on kosteuden puolesta erittäin hyvässä kunnossa, mutta olen huolissani, että saatan pilata sen käyttämällä huonoa materiaalia nyt, kun aion aloittaa remontin. Voiko seinän kitata tavallisella kitillä? Jos ei, mitä minun pitäisi käyttää? Rappaus tuntuu vaikealta.

Ystävällisin terveisin

• Kellarikerroksen ovi, jossa näkyy vaurioitunut rappaus ja löysä ovenkarmi. Taustalla kaksi valkoista tuolia ja putkisto.
  • Kellarin ovi, jonka ovikehys on kiinnitetty hopeanvärisellä teipillä, ympärillä puhkeilevaa seinää ja laattoja. Lattialla vihreä pussi.
  • Oviaukko, jonka karmit on kiinnitetty hopeanvärisellä teipillä. Taustalla pieni huone, jossa valkoinen tuoli ja mattoja lattialla.
Farstatjej90
Jos ovikarmi on löysä, et voi korjata sitä lisäämällä jotain rappausta seinään, se pitää ensin kiinnittää. Poista kaikki hopeateippi ja ala sitten koputella irti kaikki, mikä on löysällä. Ota sitten uudet kuvat, jotta ymmärtää paremmin. Karmi täytyy kiinnittää seinään joka tapauksessa, ei hopeateipillä eikä rappauksella....🤔👍

• Tykkään
cpalm ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.