Onko kenelläkään kokemusta Ljungabronstegelin koristetiilestä? Näyttää todella vakavasti otettavalta, toisin kuin muu fusktegel, joka on käytännössä paksua kaakelia.

http://www.ljungabronstegel.com/
 
Näyttää siistiltä.

Vaikuttaa olevan oikeaa tiiltä, jota he sahaavat.
Malmö återbyggdepå tekee samaa.
Mutta kukaan heistä ei näytä pystyvän korjaamaan ulkokulmia :(

/ Fredrik
 
Aivan. Voit valita ulkoreunapala (koristetiili) tai keskiosa (puikkotiili). Olisin yllättynyt, jos he eivät pystyisi tilaamaan kulmapaloja. Vaihtoehtoisesti voit tehdä ne itse kokonaisista tiilistä samalla kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.