Onko kenelläkään kokemusta Ljungabronstegelin koristetiilestä? Näyttää todella vakavasti otettavalta, toisin kuin muu fusktegel, joka on käytännössä paksua kaakelia.
Aivan. Voit valita ulkoreunapala (koristetiili) tai keskiosa (puikkotiili). Olisin yllättynyt, jos he eivät pystyisi tilaamaan kulmapaloja. Vaihtoehtoisesti voit tehdä ne itse kokonaisista tiilistä samalla kertaa.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.