Olen hieman kiinnostunut rakentamaan "pienen" konehallin, kooltaan noin 6x12m (). Ajatuksena on pulpettikatto, ja haluan taitto- tai rullaportin, joka on 6m leveä ja 4m korkea.

Olen klikkaillut eri paikoissa, jotka myyvät ja tarjoavat omia piirustustyökaluja, mutta tällaista vaihtoehtoa ei löydy. Vähän kummallista, koska sen ei pitäisi olla niin harvinainen...

Rakennuslupa tarvitaan, joten haluaisin piirtää valmiissa suunnittelutyökalussa... Tietääkö joku työkalusta, joka on hieman joustavampi?

En ole kiinnostunut ostamaan mitään valmista "pakettia". Olen laskenut olemassa olevat vaihtoehdot, ja ne eivät tule halvemmaksi kuin irtotavarana.

Vaihtoehtoisesti tietääkö joku, mitä voisi maksaa pyytää jotakuta piirtämään tällainen yksinkertainen rakennus ja luomaan rakennuslupadokumentit jne.

Ajattelen jotain tämänsuuntaista mutta portti, joka on 6m leveä ja 4m korkea. Asettaa hieman vaatimuksia aukon ympärillä oleville mitoituksille. (Beijjerin työkalun mukaan 115x405 liimapuupalkkia tarvitaan tähän tarkoitukseen...).

Puupintainen varastorakennus, jossa yksinkertainen pulpettikatto ja harmaat pariovet, sekä pienet ikkunat sivulla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.