23 000 lukukertaa ·
60 vastausta
23k lukukertaa
60 vastausta
Kokonaisvaltainen remontti - Kuinka paljon se voi maksaa?
mutta se on alue, joka on hienompi ja yksi hienoimmista Länsi-Ruotsissa, ei itse talo, mitä et ymmärrä.P Pligg85 sanoi:Kyllä, asunto-osakeyhtiöllä ei ole mitään tekemistä "hienoston" tai "yläluokan" kanssa.
Kohde on siinä kunnossa kuin mitatut asunnot yleensä ovat, ja lisäksi se on pieni ja ahdas. Kuvat eivät juurikaan huuda statusta...
Voin vastata vain omasta puolestani, mutta hienoston liitän "kermaan" itsenäisillä 200+ m2 taloilla ja autotallilla. Suuri tontti ja hienot näkymät.
Jos on rivitalo numeron ulkopuolella, se ei automaattisesti jaa samaa statusta.
Tässä tapauksessa ei ole edes päätyä, vaan väliseinä, jota naapuri käyttää television ripustamiseen.
Tästä on tullut näin, kun alempi luokka on voinut lainata itsensä korkeampaan yhteiskunnalliseen asemaan muutamaksi vuodeksi.
Voit lainata 5.000.000 SEK alle 4000kr kuukaudessa. Nainen voi olla vanhempainvapaalla ja mies työskennellä Volvolla asentajana ja pärjätä loistavasti. Lisäksi voi olla uusi auto leasingilla.
Kun keittiö täytyy remontoida, soitat vain käsityöläiselle ja itse menette padel-salille.
Täysin varma siitä, että kiinteistön arvo kasvaa miljoonalla pian.
Sitten tulee päivä, kun korot nousevat nelinkertaisesti, Volvo ilmoittaa lomautuksista ja kiinteistö on menettänyt muutaman vuoden palkat arvostaan. Silloin on tärkeää saada hyvä hinta padel-mailastaan Blocketissa.
mukaan ajatukseesi, jos otetaan uusi 200 neliömetrin huvila autotallilla ja sijoitetaan se Rinkebyyn, siitä tulee yhtäkkiä yläluokan alue?
Kun olet löytänyt nämä "Gräddhyllor" useiden erillisten talojen kanssa, joista on kaunis näkymä Rinkebyssä, voin vastata. Ennen sitä en.A Aunty sanoi:
Älä pidä kiinni siitä, että tämä kyseinen kiinteistö on hienompi alue, se ei ole arvokasta.
Jotkut hienoimmista kiinteistöistä täällä sijaitsevat 5 minuutin päässä kaatopaikasta. Se ei nosta kaatopaikan statusta. Eikä myöskään alenna hienojen kiinteistöjen statusta.
Täällä en asu ollenkaan millään kermakukkulalla.
Mutta melko korkealla avoimen laakson yläpuolella.
Taloni on arvioitu olevan 1,6 milj. kruunua. Voisi myydä hieman enemmän.
Hyvin ylläpidetty, remontoitu, uusi ulkokatto, yhteydessä oleva lämmin autotalli, halpa lämmitys, iso vuolukivitakka sekä ruoanlaittoon, viihtyisyyteen että lämmitykseen.
Koirapiha ja koirankoppi. Erillinen puulämmitteinen sauna.
Näköetäisyydellä naapureihin. Korkea yksityinen sijainti.
Voi mennä ulos ja pissata nurkan takana, ei haittaa ketään.
Hirviä, susia, peuroja näkyy silloin tällöin.
Mm mm mm....
Niin tyytyväinen, että talo on melkein maksettu.
Luulen, että kokonaislainakustannus on noin 1000 kruunua/kuukausi.
Voin tehdä asioita, jotka viihdyttävät eläkeläisenä. Purjehdin koko lämpimän vuodenajan Vänernillä. Ajan moottorikelkkaa huomenna kesämökillä. Kalastan ympäri vuoden...
Lähiviikkoina halkaisen noin 20 m3 koivupuita. Vain mukavaa kevätauringossa.
Joo, joo... Kaikki riippuu siitä, millaisia aktiivisia valintoja tekee ja voi tehdä.
TS on varmasti tyytyväinen valintoihinsa.
Ei ole monia, jotka haluavat asua ja elää kuten minä.
Ajattele, jos minulla kuten TS:lla olisi ollut useita miljoonia käytettävissä.
Mitäköhän olisin tehnyt silloin?
Mutta melko korkealla avoimen laakson yläpuolella.
Taloni on arvioitu olevan 1,6 milj. kruunua. Voisi myydä hieman enemmän.
Hyvin ylläpidetty, remontoitu, uusi ulkokatto, yhteydessä oleva lämmin autotalli, halpa lämmitys, iso vuolukivitakka sekä ruoanlaittoon, viihtyisyyteen että lämmitykseen.
Koirapiha ja koirankoppi. Erillinen puulämmitteinen sauna.
Näköetäisyydellä naapureihin. Korkea yksityinen sijainti.
Voi mennä ulos ja pissata nurkan takana, ei haittaa ketään.
Hirviä, susia, peuroja näkyy silloin tällöin.
Mm mm mm....
Niin tyytyväinen, että talo on melkein maksettu.
Luulen, että kokonaislainakustannus on noin 1000 kruunua/kuukausi.
Voin tehdä asioita, jotka viihdyttävät eläkeläisenä. Purjehdin koko lämpimän vuodenajan Vänernillä. Ajan moottorikelkkaa huomenna kesämökillä. Kalastan ympäri vuoden...
Lähiviikkoina halkaisen noin 20 m3 koivupuita. Vain mukavaa kevätauringossa.
Joo, joo... Kaikki riippuu siitä, millaisia aktiivisia valintoja tekee ja voi tehdä.
TS on varmasti tyytyväinen valintoihinsa.
Ei ole monia, jotka haluavat asua ja elää kuten minä.
Ajattele, jos minulla kuten TS:lla olisi ollut useita miljoonia käytettävissä.
Mitäköhän olisin tehnyt silloin?
Viimeksi muokattu:
luulen, että olisi parempi ostaa valmis https://www.booli.se/bostad/1948445E Edvin Berggren sanoi:Hei!
Minä ja kumppanini aiomme mennä katsomaan kunnostuskohdetta.
[linkki]
Yhteensä 118 m² (4 makuuhuonetta, keittiö, 2 kylpyhuonetta, olohuone, pesutupa, eteinen jne.)
Haluamme täydellisesti remontoida aivan kaiken. Kaikki pitäisi purkaa ja korvata uudella.
Ongelma on, että olemme aivan kokemattomia tässä asiassa ja haluaisimme saada tietää, kuinka paljon tämä maksaisi.
Ymmärrän, että täytyy kutsua rakennusyrityksiä kotikäynnille saadakseen tarkan hinnan.
Mutta mitä uskot, kuinka paljon tällainen remontti maksaisi?
Pienin vaiva samoilla rahoilla lopulta.
Rakennat kuitenkin uuden talon niillä rahoilla, jotka mainitaan vain kokonaisremonttiin. Ja silloin saat sen juuri sellaisena kuin haluat.
Rakennat kuitenkin uuden talon niillä rahoilla, jotka mainitaan vain kokonaisremonttiin. Ja silloin saat sen juuri sellaisena kuin haluat.
Viimeksi muokattu:
Sanotko kyllä... Aunty.
Naapurin poika rakensi juuri... Vähän kallista mielestäni sekä minulle että hänen isälleen.
Yli 3 miljoonaa tontin ja kaikki.
Kyse on siitä, että kaiken pitää olla kallista, kallista ja vielä kalliimpaa heti, kun alue on tiiviisti asutettu. Tämän tietävät talonvalmistajat ja myyjät.
Ihmiset maksavat, ja niin kauan kuin he maksavat, käytäntö jatkuu.
Näyttää siltä, että on statusta asua talossa, josta on maksettu todella paljon.
Tiedän, että taloni olisi maksanut noin 4 miljoonaa Tukholman seudulla 15 vuotta sitten.
Mutta niin kauan kuin ostajia riittää, karuselli pyörii.
Naapurin poika rakensi juuri... Vähän kallista mielestäni sekä minulle että hänen isälleen.
Yli 3 miljoonaa tontin ja kaikki.
Kyse on siitä, että kaiken pitää olla kallista, kallista ja vielä kalliimpaa heti, kun alue on tiiviisti asutettu. Tämän tietävät talonvalmistajat ja myyjät.
Ihmiset maksavat, ja niin kauan kuin he maksavat, käytäntö jatkuu.
Tiedän, että taloni olisi maksanut noin 4 miljoonaa Tukholman seudulla 15 vuotta sitten.
Mutta niin kauan kuin ostajia riittää, karuselli pyörii.
Viimeksi muokattu:
kyllä, ehkä se teki niin, mutta näin ei olisi koskaan tapahtunut Billdalissa, siellä et olisi edes saanut tonttia 3 miljoonalla.H Hybro sanoi:Sanot kyllä... Aunty.
Naapurin poika rakensi juuri... Aika kallista, mielestäni sekä hänen että isänsä mielestä.
Yli 3 miljoonaa tontilla ja kaikella.
Kyse on siitä, että kaiken pitää olla kallista, kallista ja vielä kalliimpaa, heti kun se tiivistyy. Tämä tiedetään talovalmistajilla ja myyjillä. Ihmiset maksavat, ja niin kauan kuin he tekevät sen, kauppa jatkuu.
Tiedän, että minun taloni olisi maksanut noin 4 miljoonaa Tukholman ympäristössä 15 vuotta sitten.
Mutta niin kauan kuin on ostajia, karuselli on käynnissä.
mitä et ymmärrä?