22 986 lukukertaa ·
60 vastausta
23k lukukertaa
60 vastausta
Kokonaisvaltainen remontti - Kuinka paljon se voi maksaa?
Sivu 1 / 5
Heipä hei!
Minä ja puolisoni olemme menossa katsomaan remonttikohdetta.
https://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/vastra-gotaland/goteborg/billdal-skintebo/sosbacken-39/
Yhteensä 118 m² (4 makuuhuonetta, keittiö, 2 kylpyhuonetta, olohuone, kodinhoitohuone, eteinen jne.)
Haluamme tehdä täydellisen remontin, aivan kaikki. Kaikki pitää purkaa ja uudistaa täysin.
Ongelma on se, että olemme aivan kokemattomia tässä ja haluaisimme selvittää, kuinka paljon tämä maksaisi.
Ymmärrän, että täytyy ottaa rakennusfirmoja kotikäynnille saadakseen tarkka hinta.
Mutta mitä luulette, kuinka paljon tällainen remontti maksaisi?
Minä ja puolisoni olemme menossa katsomaan remonttikohdetta.
https://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/vastra-gotaland/goteborg/billdal-skintebo/sosbacken-39/
Yhteensä 118 m² (4 makuuhuonetta, keittiö, 2 kylpyhuonetta, olohuone, kodinhoitohuone, eteinen jne.)
Haluamme tehdä täydellisen remontin, aivan kaikki. Kaikki pitää purkaa ja uudistaa täysin.
Ongelma on se, että olemme aivan kokemattomia tässä ja haluaisimme selvittää, kuinka paljon tämä maksaisi.
Ymmärrän, että täytyy ottaa rakennusfirmoja kotikäynnille saadakseen tarkka hinta.
tyyppi
Julkisivun maalaus + korjaukset 100 000
Katon korjaus 140 000
Iso kylpyhuone (suihku), 250 000
Pieni kylpyhuone (wc), 150 000
Kodinhoitohuone 150 000
Keittiö 250 00
Muut huoneet, raivaus, tasoitus, maalaus, 200 000
katto + lattia 110 000
Hehe tuli tyyppi 1,4
... riippuu 1.4-1.6 materiaalista ym. sekä kuinka paljon tekee itse.
Julkisivun maalaus + korjaukset 100 000
Katon korjaus 140 000
Iso kylpyhuone (suihku), 250 000
Pieni kylpyhuone (wc), 150 000
Kodinhoitohuone 150 000
Keittiö 250 00
Muut huoneet, raivaus, tasoitus, maalaus, 200 000
katto + lattia 110 000
Hehe tuli tyyppi 1,4
Jos te puratte keittiön, kylpyhuoneen jne. itse, voitte säästää jonkin verran.
Ottakaa sähköasentaja ja putkimies ensin.
Katon kunto näytti aika hyvältä naapurustossa, tehtiinkö kaikki samaan aikaan ehkä?
Mutta 1 miljoona ja ylöspäin ei ole aivan mahdotonta. Materiaalikustannukset ovat nousseet paljon viime vuonna.
Vinkki, Käsityöläisen palkkaaminen on vähän kuin auton ostaminen, saat mitä maksat. Ota viittaukset.
Ottakaa sähköasentaja ja putkimies ensin.
Katon kunto näytti aika hyvältä naapurustossa, tehtiinkö kaikki samaan aikaan ehkä?
Mutta 1 miljoona ja ylöspäin ei ole aivan mahdotonta. Materiaalikustannukset ovat nousseet paljon viime vuonna.
Vinkki, Käsityöläisen palkkaaminen on vähän kuin auton ostaminen, saat mitä maksat. Ota viittaukset.
Mitä tarkoitatte täydellisellä peruskorjauksella? Talo on vuodelta -75. Onko syylista painekyllästettyä? Silloin ne tulisi vaihtaa. 2-lasiseen ikkunoihin ei ole mukava suhtautua näinä aikoina energiapulan vuoksi, aivan kuten suora sähkölämmitys. Joten ikkunat, lämmitys ja ilmanvaihto pitäisi ehkä myös vaihtaa? Onko viemäriputki se tunnettu munankuorimuovi, jota käytettiin 70-luvulla?
Aika monta asiaa, jotka haluaisin tehdä ennen kuin aloitan pintamateriaalit. Ensisijaisuus remontoinnissa pitäisi olla tiiviys ja toimivuus. Joten mitä pidätte täydellisenä peruskorjauksena? Minulle, joka olen tarkka toimivuuden suhteen, se voisi maksaa noin 2-2,5 miljoonaa euroa ennen kuin olisin tyytyväinen.
Aika monta asiaa, jotka haluaisin tehdä ennen kuin aloitan pintamateriaalit. Ensisijaisuus remontoinnissa pitäisi olla tiiviys ja toimivuus. Joten mitä pidätte täydellisenä peruskorjauksena? Minulle, joka olen tarkka toimivuuden suhteen, se voisi maksaa noin 2-2,5 miljoonaa euroa ennen kuin olisin tyytyväinen.
jos kuitenkin harkitsette sijoittaa 4-5 miljoonaa rivitaloon ja sitten "täysremonttiin" noin 1,5-2 miljoonalla. Oletteko harkinneet uuden rakentamista?E Edvin Berggren sanoi:Hei!
Minä ja avopuolisoni aiomme mennä katsomaan remonttikohdetta.
[linkki]
Yhteensä 118 neliömetriä (4 makuuhuonetta, keittiö, 2 kylpyhuonetta, olohuone, kodinhoitohuone, eteinen jne.)
Haluamme tehdä täydellisen remontin. Kaikki täytyy purkaa ja korvata uudella.
Ongelmana on, että olemme tässä asiassa aivan uusia ja haluaisimme selvittää, paljonko tämä maksaisi.
Ymmärrämme, että meidän täytyy kutsua rakennusfirmoja kotikäynneille saadaksemme tarkan hinnan.
Puhummeko täysremontista urakalla, jossa koko talo on purettava? Silloin olisin harkinnut uuden talon rakentamista sen sijaan.
4 miljoonaa kruunua ei ole epärealistinen, ja riippuen siitä, mitä löydetään kun puretaan, hinta voi nousta 5...
4 miljoonaa kruunua ei ole epärealistinen, ja riippuen siitä, mitä löydetään kun puretaan, hinta voi nousta 5...
Vedimme sähkö- ja vesijohdot uudelleen sekä lämmityksen ja patterit, keittiön ja kylpyhuoneen, 6 uutta ikkunaa, 2 ovea, viemäröinnin ja kaikki pinnat. Kustansi 1,1-1,2 miljoonaa vuonna 2019. Sitten ulkoistin sähkö-, vesi- ja vedeneristystyöt. Loput tein itse.
todennäköisesti se on tilanne, jota TS hakee.
et edes saa tonttia Billdalissa vastaavassa paikassa 4,5 miljoonalla.
joten sanotaan tontti 5 miljoonaa, liittymismaksut 0,5 miljoonaa, talo 4 miljoonaa, autotalli 0,5 miljoonaa
yhteensä 10 miljoonaa
et edes saa tonttia Billdalissa vastaavassa paikassa 4,5 miljoonalla.
joten sanotaan tontti 5 miljoonaa, liittymismaksut 0,5 miljoonaa, talo 4 miljoonaa, autotalli 0,5 miljoonaa
yhteensä 10 miljoonaa
Hei,E Edvin Berggren sanoi:Moikka!
Minä ja kumppanini aiomme mennä katsomaan remonttikohdetta.
[linkki]
Yhteensä 118 m² (4 makuuhuonetta, keittiö, 2 kylpyhuonetta, olohuone, pyykinpesuhuone, eteinen jne.)
Haluamme tehdä täysremontin, kaikki. Kaikki puretaan ja sisään uutta.
Ongelma on, että olemme täysin vihreitä tässä asiassa ja haluaisimme selvittää, kuinka paljon tämä maksaisi.
Ymmärrän, että on otettava rakennusyritykset kotikäynneille saadaksemme tarkka hinta.
Mutta mitä mieltä olette, mitä tällainen remontti maksaisi?
mutta hollantilainen ruutukuvioparketti, eikö sitä pitäisi säilyttää? Törkeän kallista ja todella kaunista. Käsijohteet ja paljon muuta näyttäisi hyvältä uudella maalilla/tapetilla. Miksi ostaa talo, jos aiotte purkaa kaiken?
Do you prefer to live in a townhouse or a villa? Mutta totuus on, että en tiedä tonttien hintoja. Kuitenkin tiedän, mitä voi löytyä "kauniin mekon" alta ja tässä projektissa saattaa osoittautua, että ulkoistettu remontin kokonaiskustannus on korkeampi kuin ostohinta! Sama keittiölaitteisto, joka on tehty IKEA:ssa paremmalla standardilla valualustoilla, voi maksaa 200K.A Aunty sanoi: