Hei!
Minulla on tällä hetkellä paneelista lattiaan kattoon, mutta haluaisin mieluummin huoneeseen rintapaneelin. Suunnitelmani on laittaa 6mm korjauskipsiä seinän yläosaan ja säilyttää paneeli alhaalla. Tuleeko siitä ihan kummallisen oloinen, jos laitan rintalistan ylösalaisin, kun seinän yläosa ulkonee?

Rickarderiksson Rickarderiksson sanoi:
Hei!
Minulla on tällä hetkellä paneeli lattiasta kattoon, mutta haluaisin mieluummin puolipaneelin huoneeseen. Suunnitelmani on laittaa 6mm saneerauskipsi seinän yläosaan ja säilyttää paneeli alhaalla. Näyttääkö se todella kummalliselta, jos laitan puolilistan ylösalaisin, kun seinän yläosa ulkonee?
Kyllä, se näyttää siltä, että se näyttäisi todella kummalliselta.

Sitten poistaisin mieluummin paneelin seinän yläosasta ja asentaisin tavallisen 13mm kipsin niin, että seinä ja paneeli ovat samassa tasossa. Sitten sopiva lista, joka peittää sauman.

Vaihtoehtoisesti, jos voimia riittää, poistaisin kaikki paneelit, asentaisin kipsin ja käyttäisin sitten paneelin uudelleen puolipaneeliksi.

Viimeksi muokattu:
Rickarderiksson Rickarderiksson sanoi:
Hei!
Minulla on nyt paneelit lattiasta kattoon, mutta haluaisin mieluummin rintapaneelia huoneeseen. Suunnitelmani on laittaa 6 mm kunnostuskipsi yläosaan seinää ja säilyttää paneeli alhaalla. Onko hassua laittaa rintalista ylösalaisin, kun seinän yläosa työntyy ulospäin?
Se voisi oikeastaan näyttää ihan hyvältä, jos valitset vahvemman listan. Kaikki riippuu siitä, millaista ilmettä haet.

Jos haluat kapeampaa listaa, on ehkä parempi poistaa paneelin yläosa; se pitäisi onnistua melko helposti ottaa pituudet pyörösahalla, kulmat ovat tietenkin hankalampia, mutta tilaisuus käyttää monitoimityökalua?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.