9 430 lukukertaa ·
20 vastausta
9k lukukertaa
20 vastausta
Kokemuksia ByggMaxin reklamaatio-osastosta
Minä, jolla on jonkin verran elämänkokemusta ja myös kaksi taloa, en todellakaan ymmärrä miksi ostaa tiettyjä tuotteita BM:stä.
He valvovat hintoja Bauhausilla jatkuvasti ja yrittävät olla samalla tasolla. He ovat huomattavasti halvempia kuin esimerkiksi K-rauta ja Beijers.
Mutta sekä laatu että palvelu ovat surkeita Hä*tba*le.
Joissain tapauksissa on järkevää noutaa tuote myymälästä, mutta en koskaan ostaisi lattiaa tai muuta tuote, joka on ratkaiseva hyvän lopputuloksen kannalta.
He valvovat hintoja Bauhausilla jatkuvasti ja yrittävät olla samalla tasolla. He ovat huomattavasti halvempia kuin esimerkiksi K-rauta ja Beijers.
Mutta sekä laatu että palvelu ovat surkeita Hä*tba*le.
Joissain tapauksissa on järkevää noutaa tuote myymälästä, mutta en koskaan ostaisi lattiaa tai muuta tuote, joka on ratkaiseva hyvän lopputuloksen kannalta.
Osa selityksestä voi olla, että ketjun aiheuttaja ostaa Byggmaxista, koska hän on tyytyväinen paikalliseen myymäläänsä, asuu Kalixin lähellä ja hänellä ei ole vaihtoehtoja...Bauhausin pohjoisin myymälä näyttää olevan Uumajassa esimerkiksi.B Boende45 sanoi:Minulla on jo jonkin verran elämänkokemusta ja myös kaksi taloa, enkä todellakaan ymmärrä, miksi jotkut ostavat tiettyjä tuotteita BM:stä.
He seuraavat jatkuvasti Bauhausin hintoja ja yrittävät pysyä samalla tasolla. He ovat huomattavasti edullisempia kuin esimerkiksi K-rauta ja Beijers.
Mutta sekä laatu että palvelu ovat todella huonoja.
Joissakin tapauksissa on kanattavaa hakea tuote myymälästä, mutta en ikinä ostaisi lattiaa tai muuta tavaraa, joka on ratkaiseva hyvän tuloksen kannalta.
Muutama päivä sen jälkeen, kun kirjoitin tämän viestin, Byggmax otti vihdoin yhteyttä, mutta ainoa mitä he kirjoittivat oli, että he tarvitsivat lisää kuvia voidakseen viedä asiaa eteenpäin. Olin jo aiemmin lähettänyt kymmenen kuvaa siitä, miltä lattialavat näyttivät vastaanotettaessa ja kuvia vaurioituneista laudoista, jotka halusin reklamoida. Koska oli kulunut niin pitkään mainoksen tekemisestä, olin luopunut korvauksen toivosta ja ajanut vaurioituneet laudat kaatopaikalle. Vastasin vain lyhyesti, että jos aikaisemmin lähettämäni kuvat eivät riittäneet, he voisivat lopettaa asian käsittelyn. Eilen, neljä kuukautta sen jälkeen, kun olin tehnyt reklamaation, sain ilmoituksen, että saan korvauksen vaurioituneista laudoista. Hieman ikävää odottaa neljä kuukautta päätöstä reklamaatioasiassa. Vaikka olen tyytyväinen ostamaani lattiaan, olen epäileväinen tilata mitään muuta ByggMax Webshopista.
Olen kokenut samanlaista kohtelua kaupasta ja asiakastuesta. Olen sanonut ennenkin, mutta sen sietää toistaa. Byggmaxin asiakastuki on huonoin, mitä olen kokenut "ikinä".F Frazze99 sanoi:Muutama päivä sen jälkeen kun olin kirjoittanut tämän viestin, kuulin vihdoin Byggmaxista, mutta ainoa mitä he kirjoittivat, oli että he tarvitsivat lisää kuvia tapauksen jatkamiseksi. Olin jo aiemmin lähettänyt kymmenkunta kuvaa siitä, miltä lattian lavat näyttivät vastaanotettaessa ja kuvia niistä yksittäisistä lankuista, jotka halusin reklamoida. Koska reklamoinnista oli kulunut niin pitkä aika, olin luopunut korvauksen toivosta ja vienyt vahingoittuneet lankut kaatopaikalle. Vastasin vain lyhyesti, että jos aiemmin lähettämäni kuvat eivät riittäneet, he voisivat lopettaa tapauksen käsittelyn. Eilen, neljä kuukautta sen jälkeen kun olin tehnyt reklamaation, sain tiedon, että saan korvauksen vahingoittuneista lankuista. On hieman ikävää joutua odottamaan neljä kuukautta päätöstä reklamaatiotapauksessa. Vaikka olen tyytyväinen ostamaani lattiaan, epäröin tilata mitään muuta ByggMax-verkkokaupasta.
Hei, minulla on sama ongelma. Olen asentanut lattian, joka on huono. Tein ilmoituksen Byggmaxille. Ei yhtään vastausta kahteen kuukauteen. Lähetin sähköpostia toimitusjohtajalle, sain vastauksen seuraavana päivänä, että tapaus on aloitettu. Sen jälkeen en ole kuullut mitään kuukauteen. Surkeaa. En halua poistaa huonoa lattiaa, ennen kuin he ovat vastanneet jotakin. Joten meillä on rapiseva lattia kotona. Olen kirjoittanut valitussivulle vähintään 10 kertaa ja kysynyt, miten tapaus etenee. Meidän täytyy jatkaa puolustautumista, yksinkertaisesti.F Frazze99 sanoi:28. helmikuuta tilasin noin 25 m2 laminaattilattiaa ByggMaxin verkkokaupasta. 13. maaliskuuta paketti saapui paikalliseen ByggMax liikkeeseen Kalixiin. Kun menin liikkeeseen hakemaan lattiaa, ilmoitti myyjä, että lähetys oli kuljetusvaurioitunut, mutta valitettavasti he eivät voineet tehdä vahinkoilmoitusta, se minun täytyi tehdä. Hiukan omituista mielestäni, koska se oli käytännössä ByggMaxin sisäinen kuljetus. Kun olin purkanut lattian, otin kuvia vaurioituneista paketeista ja täytin vahinkoilmoituksen ByggMaxin verkkosivuilla. Viikkoa myöhemmin, 25. maaliskuuta, kun olin asettanut lattian ja käynyt läpi kaikki lautoja, täydennin vahinkoilmoitusta tarkalla kuljetusvaurioituneiden lautojen määrällä ja lisäsin vielä joitakin lautoja, joissa oli valmistusvirheitä. Liitin myös valokuvat kaikista laudoista.
Nyt on kulunut reilut kaksi kuukautta ilman, että olisin kuullut mitään ByggMaxin reklamaatio-osastolta. Onko jollain muulla huonoja kokemuksia ByggMaxin tavasta käsitellä reklamaatiotapauksia? Muuten asioin melko paljon ByggMaxin liikkeessä Kalixissa, missä henkilökunta on mukavaa ja avuliasta.
Luulen, että tämä yritys menee metsään, jos he eivät muuta reklamaatiojärjestelmäänsä. Ei ole ok, ettei voi tehdä reklamaatiota myymälässä. Ostin Byggmaxilta vesiletkun, joka halkesi jonkin ajan kuluttua. Menin takaisin myymälään vaihtamaan tuotteen, mutta ei, oli pakko reklamoida netissä. En vaivautunut suuresti 159 kr takia. Olen aiemmin ostanut paljon Byggmaxilta, mutta nyt sanon kiitos kahvista. Todella huonoa.F Frazze99 sanoi:Muutama päivä sen jälkeen, kun kirjoitin tämän viestin, Byggmax otti vihdoin yhteyttä, mutta ainoa, mitä he kirjoittivat, oli, että he tarvitsivat lisää kuvia voidakseen edistää tapausta. Olin jo aiemmin lähettänyt kymmenkunta valokuvaa siitä, miltä lattialava näytti vastaanotettaessa, ja kuvia vahingoista yksittäisissä lankuissa, joita halusin reklamoida. Koska oli kulunut niin pitkä aika reklamaation tekemisestä, olin luopunut korvausten saamisesta ja vienyt vahingoittuneet lankut kaatopaikalle. Vastasin vain lyhyesti, että jos aiemmin lähettämäni kuvat eivät riittäneet, he voisivat lopettaa tapauksen käsittelyn. Eilen, neljä kuukautta reklamaation tekemisen jälkeen, sain ilmoituksen, että saan korvauksen vahingoittuneista lankuista. On vähän kurjaa, että joutuu odottamaan neljä kuukautta päätöstä reklamaatiotapauksessa. Vaikka olenkin tyytyväinen ostamaani lattiaan, olen epäileväinen tilaamaan enää mitään ByggMaxin verkkokaupasta.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi