9 430 lukukertaa ·
20 vastausta
9k lukukertaa
20 vastausta
Kokemuksia ByggMaxin reklamaatio-osastosta
Sivu 1 / 2
28. helmikuuta tilasin noin 25 m2 laminaattilattiaa ByggMax-verkkokaupasta. 13. maaliskuuta paketti saapui paikalliseen ByggMax-myymälään Kalixissa. Kun tulin myymälään noutamaan lattiaa, myyjä ilmoitti, että lähetys oli kuljetusvaurioitunut, mutta valitettavasti he eivät voineet tehdä vahinkoilmoitusta, vaan minun oli tehtävä se. Mielestäni tämä oli hieman kummallista, koska kyseessä oli periaatteessa ByggMaxin sisäinen kuljetus. Kun olin purkanut lattian, otin kuvia vaurioituneista paketeista ja täytin vahinkoilmoituksen ByggMaxin verkkosivuilla. Viikkoa myöhemmin, 25. maaliskuuta, kun olin asettanut lattian ja käynyt läpi kaikki laudat, täydennän vahinkoilmoitusta kuljetusvaurioituneiden lautojen tarkalla määrällä ja lisäsin joitain lautoja, joissa oli valmistusvirheitä. Liitin myös kuvat kaikista laudoista.
Nyt on kulunut yli kaksi kuukautta ilman, että olen kuullut mitään ByggMaxin reklamaatio-osastolta. Onko jollakin muulla huonoja kokemuksia ByggMaxin tavasta käsitellä reklamaatioasioita? Muuten asioin paljon Kalixin ByggMax-myymälässä, jossa henkilökunta on mukavaa ja avuliasta.
Nyt on kulunut yli kaksi kuukautta ilman, että olen kuullut mitään ByggMaxin reklamaatio-osastolta. Onko jollakin muulla huonoja kokemuksia ByggMaxin tavasta käsitellä reklamaatioasioita? Muuten asioin paljon Kalixin ByggMax-myymälässä, jossa henkilökunta on mukavaa ja avuliasta.
Olen reklamoinut vain kerran. Olin tilannut muutamia laatikoita dekorsten ja osa niistä oli rikki. Myymälän henkilökunta ohjasi minut reklamoimaan heidän asiakaspalveluunsa sähköpostitse ja liittämään kuvat mukaan. He vastasivat nopeasti, että he lähettävät uudet myymälään. Seitsemän viikon jälkeen laitoin heille sähköpostia uudelleen ja kysyin mihin ne olivat menneet, ja sain vastauksen, että ne oli toimitettu myymälään jo jonkin aikaa sitten, mutta heillä ei ollut yhteystietojani, joten he eivät voineet ilmoittaa niiden saapumisesta, hmmm. Se kesti jonkin aikaa, mutta asia järjestyi hyvin.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
eihän tämä ole mikään "sisäinen kuljetus", josta on kyse. He ovat tehneet niin, että kyseiset kaupat ovat tavaran vastaanottajia, muuten se olisi todennäköisesti päätynyt jollekin terminaalille ja toimitus yksityishenkilölle olisi maksanut sen mukaisesti. nyt he tekevät kaupasta vastaanottajan ja he vain ohjaavat tavaran eteenpäin henkilölle, jonka pitäisi saada se.
Joten reklamaatiot rakennusmaxin verkkokaupan kautta pitävät paikkaansa tällä tavalla.
Mutta voihan miettiä yhtä asiaa, ja se on, että eikö olisi voinut tilata samaa lattiaa kyseisestä kaupasta?
Joten reklamaatiot rakennusmaxin verkkokaupan kautta pitävät paikkaansa tällä tavalla.
Mutta voihan miettiä yhtä asiaa, ja se on, että eikö olisi voinut tilata samaa lattiaa kyseisestä kaupasta?
Minun autoni perään ajettiin ByggMaxin trukilla. Se oli melko hankala prosessi, ennen kuin sain korvauksen.F Frazze99 sanoi:28. helmikuuta tilasin noin 25 m2 laminaattilattiaa ByggMaxin verkkokaupasta. 13. maaliskuuta paketti saapui paikalliseen ByggMax-kauppaan Kalixissa. Kun tulin kauppaan hakemaan lattiaa, kaupan työntekijä ilmoitti, että lähetys oli kuljetusvaurioitunut, mutta valitettavasti he eivät voineet tehdä vahinko-ilmoitusta, vaan minun täytyi tehdä se. Aika kummallista mielestäni, koska periaatteessa kyseessä oli ByggMaxin sisäinen kuljetus. Kun olin purkanut lattian, otin kuvat vaurioituneista pakkauksista ja täytin vahinkoilmoituksen ByggMaxin nettisivuilla. Viikkoa myöhemmin, 25. maaliskuuta, kun olin asentanut lattian ja käynyt läpi kaikki laudat, täyden sin vahinkoilmoitusta kuljetusvaurioituneiden lautojen tarkalla määrällä sekä muutamalla laudalla, joissa oli valmistusvirhe. Liitin myös kuvat kaikista laudoista.
Nyt on kulunut yli kaksi kuukautta enkä ole kuullut mitään ByggMaxin reklamaatio-osastolta. Onko jollain muulla huonoja kokemuksia ByggMaxin tavasta hoitaa reklamaatioasioita? Muuten asioin melko paljon ByggMax-kaupassa Kalixissa, jossa henkilökunta on mukavia ja avuliaita.
Olen ottanut yhteyttä ByggMaxiin myöhemmin. 25/4 lähetin kyselyn ByggMaxille reklamaatiosta. Pari viikkoa sitten keskustelin heidän asiakaspalvelunsa kanssa, joka lupasi viedä asian eteenpäin. Viime viikolla otin reklamaation esille paikallisessa ByggMax-myymälässä, joka myös lupasi ottaa yhteyttä heidän reklamaatio-osastoonsa.S Sernando sanoi:
Jag har haft samma problem. En beställning kom i en del och en rest till lokala Byggmax. Men jag fick ingen avi/sms etc för resten. Istället rotade de fram den när jag kom och frågade om de fått restförsändelsen.S S.Hellman sanoi:Har bara reklamerat en gång. Hade beställt några lådor med dekorsten och det var en del trasiga.
Personalen i butiken hänvisade mig att reklamera till deras kundtjänst via mail och bifoga bilder. De svarade snabbt att de skulle skicka nya till butiken. Efter sju veckor så mailade jag dem igen och frågade vart de tagit vägen, och fick då svar att de var levererade till butiken för ett tag sedan men att de inte hade mina kontaktuppgifter så de kunde inte meddela att de kommit, hmmm.
Det tog lite tid men det ordnade sig bra.
Samordningen mellan butikerna och centralt verkar vara sådär.
Minulla on sama kokemus, olen ostanut lattiaa ByggMaxilta 3 kertaa toimituksella myymälään. Kahdella kerralla yksi tai useampi paketti on ollut kuljetusvaurioitunut, korvauksen saaminen on kestänyt kuukausia, vaikka se lopulta tuleekin.F Frazze99 sanoi:28. helmikuuta tilasin noin 25 m2 laminaattilattiaa ByggMaxin verkkokaupasta. 13. maaliskuuta paketti saapui paikalliseen ByggMax-liikkeeseen Kalixiin. Kun saavuin kauppaan noutamaan lattiaa, minulle ilmoitti yksi myymälän työntekijöistä, että lähetys oli kuljetusvaurioitunut, mutta he eivät valitettavasti voineet tehdä vahinkoilmoitusta, se minun piti tehdä. Vähän omituista mielestäni, koska se oli käytännössä sisäinen kuljetus ByggMaxin sisällä. Kun olin purkanut lattian, otin kuvia vaurioituneista paketeista ja täytin vahinkoilmoituksen ByggMaxin verkkosivuilla. Viikkoa myöhemmin, 25. maaliskuuta, kun olin asentanut lattian ja käynyt läpi kaikki laudat, täydensin vahinkoilmoitusta kuljetusvaurioituneiden lautojen tarkalla määrällä ja muutamalla laudalla, joissa oli valmistusvirheitä. Liitin myös kuvia kaikista laudoista.
Nyt on kulunut yli kaksi kuukautta ilman, että olen kuullut mitään ByggMaxin reklamaatio-osastolta. Onko joku muu kokenut ByggMaxin huonon tavan käsitellä reklamaatioasioita? Muuten asioin paljon Kalixin ByggMax-myymälässä, jossa henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta.
On varmasti hyvin epätaloudellista ByggMaxille toimia näin. Tuote, kuljetus, asiakaspalvelu, reklamaatio-osasto, jne. täysin turhaan sen sijaan että pakattaisiin kunnolla.
Toivotaan, että asiakkaat eivät ymmärrä miten toimia asiassa ja laittavat päänsä hiekkaan. Melko yleistä epärehellisten toimijoiden keskuudessa.J Jomp3 sanoi:
Mitä en ymmärrä, on miten asiakas voi lähteä kaupasta vaurioituneen tavaran kanssa alun perin? Silloinhan on tavallaan hyväksynyt vahingon.
On lattia, joka tarvitsee asentaa ja varattu aika tehdä se, ilman että ottaa mitään kaupasta olen polttanut viikonlopun turhaan. Olen molemmilla kerroilla asentanut lattian viimeiseen lautariveihin ja sen jälkeen odottanut korvauspakettia.Cheesen sanoi:
Olen kirjoittanut omasta samankaltaisesta kokemuksesta toisessa keskustelussa. Byggmaxin asiakastuki on huonoin, jonka olen kokenut. Valitettavasti et ole yksin. Lähetä sähköpostia ARN:lle. Minulle tuli vastaus melko nopeasti.F Frazze99 sanoi:Tilaamassa olin noin 25 m2 laminaattilattiaa ByggMaxin verkkokaupasta 28. helmikuuta. Paketti saapui paikalliseen Kalixin ByggMax-liikkeeseen 13. maaliskuuta. Kun tulin myymälään hakemaan lattiaa, kertoi myymälätyöntekijä lähetyksen olevan kuljetusvaurioitu, mutta valitettavasti he eivät voineet tehdä vahinkoilmoitusta, vaan minun piti tehdä se. Ihan kummallista mielestäni koska kyseessä oli periaatteessa sisäinen kuljetus ByggMaxin sisällä. Kun olin purkanut lattian lastin, otin kuvat vaurioituneista pakkauksista ja täytin vahinkoilmoituksen ByggMaxin verkkosivuilla. Viikkoa myöhemmin, 25. maaliskuuta, kun olin asentanut lattian ja käynyt läpi kaikki laudat, täydennin vahinkoilmoitusta tarkalla määrällä kuljetusvaurioituneista laudoista sekä muutamilla laudoilla, joissa oli valmistusvirhe. Liitin myös kuvat kaikista laudoista.
Nyt on kulunut runsaat kaksi kuukautta ilman, että olen kuullut mitään ByggMaxin reklamaatio-osastolta. Onko kenelläkään muulla huonoja kokemuksia ByggMaxin tavasta käsitellä reklamaatioasioita? Muuten asioin paljon Kalixin ByggMax-liikkeessä, jossa henkilökunta on mukavaa ja avuliasta.
Kun asiakkaita kohdellaan tällä tavalla, ja asiakkaiden odotetaan tekevän heidän työnsä valituksen yhteydessä, niin mielestäni koko liiketoiminta voidaan lopettaa. häpeällisen epäammattimaista.J Jomp3 sanoi:Minulla on sama kokemus, olen ostanut lattiaa Byggmaxista 3 kertaa toimituksella myymälään. Kahdella kerralla yksi tai useampi paketti on ollut kuljetusvaurioitunut, on vienyt useita kuukausia saada korvaus, vaikka se lopulta tuleekin.
Täytyy olla todella taloudellisesti kannattamatonta Byggmaxille toimia näin. Tuote, kuljetus, asiakaspalvelu, valitusosasto jne. täysin turhaan sen sijaan että pakattaisiin kunnolla.