2 276 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Kokemuksia Bygghemma
Tilasin ja maksoin 8,8 m pitkän alumiinitikkaat Bygghemmalta maaliskuun lopussa 2021. Kolmen viikon jälkeen he eivät olleet edelleen toimittaneet niitä.
Mutta - 16. huhtikuuta sain sähköpostin Bygghemmalta, että huolitsija (DSV) oli kadottanut tikkaat !!!
Voiko se mennä vielä pahemmin? Miten se voi tapahtua, kadottaa 8,8 m pitkät tikkaat?!?
Lisäksi kysytään, haluanko rahat takaisin vai haluaako Bygghemma lähettää korvaavan.
On vaikea uskoa, mitä voit kokea tämän postimyyntiyrityksen kanssa!!!
Mikä olisi hyvä vaihtoehto Bygghemmalle
Mutta - 16. huhtikuuta sain sähköpostin Bygghemmalta, että huolitsija (DSV) oli kadottanut tikkaat !!!
Voiko se mennä vielä pahemmin? Miten se voi tapahtua, kadottaa 8,8 m pitkät tikkaat?!?
Lisäksi kysytään, haluanko rahat takaisin vai haluaako Bygghemma lähettää korvaavan.
On vaikea uskoa, mitä voit kokea tämän postimyyntiyrityksen kanssa!!!
Mikä olisi hyvä vaihtoehto Bygghemmalle
Todennäköisesti tikkaat lastataan/puretaan/kuljetetaan trukilla jollain DSV:n paikoista, jolloin tikkaat putosivat trukin haarukoista/lavalta/jne.
Tai sitten jokin "tökkäsi" tikkaita, kun ne ovat olleet jonkin tavaran päällä, ja ne ovat pudonneet.
Yksi monista vaihtoehdoista Bygghemma:lle voi olla paikallinen rakennustarvikekauppa.
Tai sitten jokin "tökkäsi" tikkaita, kun ne ovat olleet jonkin tavaran päällä, ja ne ovat pudonneet.
Yksi monista vaihtoehdoista Bygghemma:lle voi olla paikallinen rakennustarvikekauppa.
Sellaista sattuu.
Ei ole varmaankaan bygghemma:n syy, että mokataan godaterminalerna:ssa.
Pitkät toimitusajat, no, oletan, että se johtuu maailman tilanteesta juuri nyt.
Olen odottanut tammikuusta asti 4 downlightsia, jotka olen tilannut Bygghemma:sta.
Olen saanut tiedon, että toimitus on toukokuussa.
Ei ole mitään järkeä yrittää tilata muualtakaan, kun on käynyt ilmi, että ei ole kenelläkään niitä varastossa.
Ei ole varmaankaan bygghemma:n syy, että mokataan godaterminalerna:ssa.
Pitkät toimitusajat, no, oletan, että se johtuu maailman tilanteesta juuri nyt.
Olen odottanut tammikuusta asti 4 downlightsia, jotka olen tilannut Bygghemma:sta.
Olen saanut tiedon, että toimitus on toukokuussa.
Ei ole mitään järkeä yrittää tilata muualtakaan, kun on käynyt ilmi, että ei ole kenelläkään niitä varastossa.
Klikkaa tästä vastataksesi