9 894 lukukertaa ·
12 vastausta
10k lukukertaa
12 vastausta
Kohtuullinen hinta uudelle betonirapulle?
Olemme tehneet kunnianhimoisen ulkopuolen remontin talossa, mutta jäljellä on vielä erittäin huonokuntoinen rakennuksen portaikko.
Olen saanut tarjouksen 181.000 SEK sis. alv, ilman ROT-vähennystä. Määrittely sisälsi muotin, raudoituksen, valun ja betonin. Koska tämä ylitti budjettini reilusti, olisin kiitollinen seuraavista asioista:
– Hintataso betonirappusten peruskorjaukselle yksityisessä villassa Tukholman ulkopuolella (katso kuvat)
– Toteutus ja kestävyys. Perinteinen betoni vs esim. Marmorocite pintakäsittely
– Mahdolliset vinkit yrityksistä, joihin ottaa yhteyttä
Kiitos etukäteen,
Erik Leonsson
Olen saanut tarjouksen 181.000 SEK sis. alv, ilman ROT-vähennystä. Määrittely sisälsi muotin, raudoituksen, valun ja betonin. Koska tämä ylitti budjettini reilusti, olisin kiitollinen seuraavista asioista:
– Hintataso betonirappusten peruskorjaukselle yksityisessä villassa Tukholman ulkopuolella (katso kuvat)
– Toteutus ja kestävyys. Perinteinen betoni vs esim. Marmorocite pintakäsittely
– Mahdolliset vinkit yrityksistä, joihin ottaa yhteyttä
Kiitos etukäteen,
Erik Leonsson
Jäsen
· Blekinge
· 12 269 viestiä

Tyyppisesti tällaista.
Haha ei olisi uskomatonta. Mutta ei, olen 100% varma, että heillä on täysin selvä käsitys siitä, mitä pitää tehdä. He ovat nähneet portaita kuvista ja ovat lähettäneet hienoja referenssikuvia aiemmista projekteista. Se on todella kattava työ, vaikka summa onkin erittäin korkea.Farstatjej90 sanoi:
Juuri niin, tämä työ olisi varmasti maksanut yli 200K sepän kanssa joka tapauksessa. Aion tarkistaa heidän kanssaan, mitä he haluavat koko portaikon takomisesta.RoTe sanoi:
Rakennusveteraani
· 2 746 viestiä
Valaa sivut, täytä ja aseta graniittikivi.
Tein sen, kun rakensin 4 vuotta sitten.
1100 kr kotiinkuljetettuna 1200 mm leveänä massiivigraniittina.
Luulen, että minulla on jokin kuva albumissani.
Tein sen, kun rakensin 4 vuotta sitten.
1100 kr kotiinkuljetettuna 1200 mm leveänä massiivigraniittina.
Luulen, että minulla on jokin kuva albumissani.
Olin itse raudoittanut ja valanut sen, ellei nyt taottu portaat tietenkin olisi valinta.
Sinullahan on mitat, ja raudoituksen kiinnittäminen ei ole niin vaikeaa. Ruuvataan muotti kiinni jokaisen vaiheen jälkeen hieman liikaa betonilla. Kyllä se on vähän työtä, mutta tämä ei ole mikään mahdoton projekti edes amatöörille.
Sinullahan on mitat, ja raudoituksen kiinnittäminen ei ole niin vaikeaa. Ruuvataan muotti kiinni jokaisen vaiheen jälkeen hieman liikaa betonilla. Kyllä se on vähän työtä, mutta tämä ei ole mikään mahdoton projekti edes amatöörille.
Luulen, että portaikkoni materiaalikustannus oli noin 5-8000 kr. Tehtiin muutamina iltoina ja viikonloppuina, kokopäivätyön ohella. Teräsbetoniporras hakatuista graniitista tehdyllä pintakerroksella.
Herregud, nykyään täytyy olla lääkäri, jotta olisi varaa mennä töihin, jos jotain talossa täytyy teettää ammattilaisilla.
Herregud, nykyään täytyy olla lääkäri, jotta olisi varaa mennä töihin, jos jotain talossa täytyy teettää ammattilaisilla.
Klikkaa tästä vastataksesi